هرگاه گل زد به شماره‌ای که پشت پیراهنش بود اشاره کرد. پسر بوشهری با چنان ولعی شماره‌اش را نشان می‌داد که انگار نخستین بار بود برای استقلال گل می‌زد. یک حس تازه! مهدی قایدی اما از انجام این کار و تکرارش هدفی جز بیان این جمله نداشت.

پیام پنهان قایدی به تیم‌های خارجی

او داشت درنهان خود به تیم‌‎های آسیایی و حتی اروپایی می‌گفت:« این منم، مهدی قایدی، اگر می‌توانید من را بخرید».

آری، این یک پیام بود از طرف مهدی برای تیم‌هایی که فصل پیش نیز او را می‌خواستند اما حاضر به پرداخت حق رضایت‌نامه ۲ میلیون یورویی که از سوی مدیران وقت به عنوان حق رضایت‌نامه لحاظ شده بود، نشدند. قایدی می‌خواست به همه بفهماند که ارزش‌های فنی‌اش آن قدر قابل توجه است که پرداخت این مقدار پول برای آزادسازی‌اش رقم زیادی نیست.

آری، مهدی قایدی عزمش را جزم کرده تا فصل بعد به تیم‌های اروپایی یا متمولان آسیایی برود. او درآخرین حضور خود پای پرواز به عربستان در باشگاه استقلال نیز علاوه برمطالبه دریافت حقوقش درباره مراحل و مفاد جدایی نیز بحث و گفت‌وگو کرد و موافقت ضمنی مدیران باشگاه استقلال را بدست آورد؛ مدیرانی که آن‌ها نیز می‌دانند اگر مهدی دراوج از این باشگاه جدا شود تا چه اندازه می‌تواند برای این باشگاه سود آور باشد.

تصور کنید باشگاهی تا چند ماه آینده مبلغ ۲ میلیون یورو حق رضایت‌نامه قایدی را به باشگاه استقلال پرداخت کند. گرچه استقلال از بعد فنی لطمه می‌بیند اما آیا حجم عظیمی از مشکلات مالی این باشگاه رفع نخواهد شد؟ باشگاه فعلاً رسماً اعلام کرده او تیم را تا اطلاع ثانوی همراهی خواهد کرد اما ای کاش شیخ دیاباته نیز با استقلال قرارداد داشت  ودست کم مدیران این باشگاه قبل از شروع لیگ قهرمانان آسیا با او نیز قرارداد تازه‌ای منعقد می‌کردند تا اگر او نیز هوای جدایی به سرش زد سود مالی قابل توجهی از این انتقال ببرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.