حجت‌الاسلام والمسلمین رحمتی‌نیا گفت: کمک مومنانه مساجد به نیازمندان در ماه رمضان ادامه می‌یابد و تعطیل‌شدن برخی از برنامه‌های مساجد، این خدمت مسجدی ها را تحت‌الشعاع قرار نداده است.

ارتباط مساجد با مردم در فضای مجازی/ کمک‌ مومنانه مسجدی‌ها در رمضان ادامه دارد

به گزارش قدس انلاین حجت الاسلام والمسلمین «علی رحمتی‌نیا» با بیان اینکه برنامه های فرهنگی مذهبی مساجد در ماه رمضان از طریق فضای مجازی در دسترس عموم قرار می گیرد، اظهار کرد: مساجد از طریق شبکه های اجتماعی در پیام رسان های داخلی، صوت و متن سخنرانی مذهبی، تفسیر قرآن و مداحی را منتشر می کنند.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد ناحیه امام خمینی (ره) افزود: مساجد تا زمانی که به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی امکان برگزاری برخی برنامه های حضوری نیست، باید از طریق فضای مجازی با نمازگزاران و سایر مخاطبان خود در ارتباط باشند.

وی اضافه کرد: تداوم کمک مومنانه مساجد به نیازمندان در قالب توزیع بسته ارزاق و غذای گرم از نشانه های تعطیل نبودن مساجد در دوره شیوع ویروس کرونا است که این کار همسو با رزمایش مواسات و همدلی در ماه رمضان امسال نیز ادامه دارد. الحمدالله مسجدی ها در این زمینه بسیار خوب عمل کردند به طوری که مساجد فهرست افراد تحت پوشش خود را مرتبا به‌روز می کنند و در شناسایی نیازمندان جدید نیز دقت لازم را دارند.

رحمتی‌نیا یادآور شد: مرکز رسیدگی به امور مساجد به منظور تامین محتوای لازم برای مساجد در ماه رمضان اقدامات لازم را انجام داده است و فعالان مسجدی از طریق کانال های مساجدشان می توانند این محتواها را منتشر کنند.

منبع: خبرگزاری شبستان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.