۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
کد خبر: 748507

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: استیضاح وزیر بهداشت به هیئت رئیسه ارجاع شده اما اعلام وصول آن را به صلاح نمی دانیم.

استیضاح نمکی منتفی شد

قدس آنلاین: علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه : تعدادی از همکاران طرحی را برای استیضاح وزیر بهداشت امضا کرده و به هیئت رئیسه ارجاع داده‌اند، گفت:  اما هیئت رئیسه اعلام وصول طرح استیضاح را به صلاح نمی‌داند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر ادامه داد: استیضاح هشت وزیر از ابتدای مجلس یازدهم تا امروز به هیئت رئیسه ارائه شده اما با توجه به اینکه روزهای پایانی کار دولت است، هیئت رئیسه مجلس استیضاح را به صلاح نمی‌داند و اعلام وصول نمی‌کند.

این در حالیست که حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی دیگر عضو هیئت رئیسه در مصاحبه با خبرنگاران  اساسا منکر وجود طرحی برای استیضاح وزیر بهداشت شده و گفته است تاکنون هیچ طرحی مبنی بر استیضاح سعید نمکی وزیر بهداشت و درمان به هیأت رئیسه مجلس تقدیم نشده و مطلبی نیز در این باره مطرح نشده است. 

وی با بیان اینکه قطعا استیضاح باید با نظر مجلس صورت گیرد نه با نظر یک نماینده، در گفتگو با خبرگزاری فارس افزود: شرایط کشور به گونه‌ای است که همه باید با همدلی پیش برویم.

سلیمی ادامه داد: در حال حاضر شرایط کشور بحرانی است، لذا همه باید با همدیگر دست به دست هم داده و به بهبود شرایط فعلی کشور کمک کنیم چرا که شرایط کنونی کشور اصلاً مطلوب نیست. 

عضو هیات رئیسه مجلس در خصوص اختلاف‌نظر مجلس شورای اسلامی و مجمع تشخیص مصلحت نظام پیرامون طرح اصلاح قانون انتخابات گفت: شورای نگهبان طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری را تائید کرده اما مجمع تشخیص مصلحت نظام ایراداتی به این طرح دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.