فرماندار سبزوار گفت: به منظور حمایت از تولید و جذب سرمایه‌گذاران ضمن حذف برخی قوانین مزاحم باید پاسخ به استعلامات تسریع شود.

 پاسخ به استعلامات سرمایه‌گذاری تسریع شود

به گزارش قدس آنلاین، سیدمجتبی علوی مقدم روز دوشنبه در کارگروه صنعت شهرستان سبزوار افزود: دستگاههای اجرایی این شهرستان با تمرکز اقدامات مدیریتی در سیاست‌گذاری و حذف قوانین دست و پاگیر گام‌های عملیاتی در راستای تحقق جهش تولید بردارند.

وی اضافه کرد: به منظور حمایت از تولید در شهرستان سبزوار و رونق بخشی به آن زمان پاسخ به استعلام سرمایه‌گذاران ۲۰ روز تعیین خواهد شد و چنانچه دستگاهی در موعد مقرر پاسخ ندهد مراحل بعدی انجام می شود و در صورت بروز هر مشکل دستگاه مربوطه باید پاسخگو باشد.

فرماندار سبزوار گفت: در مواردی پاسخ به استعلام‌ها آن قدر زمان‌بر بوده است که سرمایه‌گذار هنگامی که مراحل پایانی این فرایند را طی می کند نتیجه استعلام نخست آن که مربوط به دستگاهی دیگر بوده است به لحاظ زمانی باطل می شود.

علوی مقدم افزود: یکی از اولویت‌های این شهرستان رونق صنعت و تولید است و به منظور تسریع این روند برای استعلام‌ها زمان گذاشته شده و پنجره واحد برای تسهیل فرآیند صدور پروانه ایجاد شده است.

وی ادامه داد: همچنین فرایند صدور مجوزها در شهرستان باید مبتنی بر اثبات اهلیت سرمایه‌گذاران، مطالعات، مکان یابی و متناسب با مقتضیات جغرافیایی و اقتصادی منطقه صورت بگیرد.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.