۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
کد خبر: 748635

۵۰ روز از انتخاب رئیس جدید فدراسیون فوتبال می‌گذرد اما انگار آقای رئیس خودش و سرپرست دبیرکلی اش علاقه ای به تک شغله شدن ندارند.

ماه عسل رئیس با دو شغل

شهاب عزیزی خادم دقایقی بعد از نشستن بر مسند ریاست در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خودمان را ملزم و مکلف می‌دانیم به شفافیت، پاسخگویی و به کارگیری نیروهای متخصص و خبره که بتوانند به کارآمدی فوتبال کمک کنند. تمام برنامه ما حمایت و حمایت از تیم ملی است، با تمام قدرت از تیم ملی دفاع می‌کنیم تا بتوانیم این شادی را به ملت عزیز ایران برگردانیم.

رئیس جدید فدراسیون در همان ابتدا با اظهارات خود مدعی شد قصد دارد تمام توان خود را برای فدراسیون بگذارد و البته در لابه لای صحبت‌های خود تأکید کرد صعود تیم ملی به جام جهانی در اولویت‌های فدراسیون خواهد بود اما با گذشت ۵۰ روز از حضور عزیزی خادم به عنوان رئیس جدید، هنوز در مورد شغل دیگر خود شفاف سازی نکرده است.

عزیزی‌خادم قبل از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون، رئیس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی امیر کبیر بوده و اکنون هم نام وی با همان سمت در سایت این شرکت درج شده است. نکته اینجاست که وی به عنوان عضو موظف این شرکت، مشغول به فعالیت است اما عضو موظف هیئت مدیره چه معنی دارد؟

با این شرایط رئیس جدید فدراسیون عملاً دو شغله است و تا زمانی که از ریاست هیئت مدیره شرکت پتروشیمی امیرکبیر استعفا نکند، حضور وی در فدراسیون مغایر قانون محسوب می‌شود. اینکه عزیزی خادم حضورش در جلسات و تصمیم سازی های شرکت پتروشیمی الزامی است، چگونه می‌تواند برنامه‌های فدراسیونی که به گفته خودش ویرانه است را سر و سامان بدهد؛ سؤالی است که اعضای مجمع باید به آن پاسخ بدهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.