گیلان - جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور افزود: انتظامات و امنیت انتخابات به نیروی انتظامی واگذار شده و با هماهنگی های به عمل آمده، در این حوزه دغدغه ای نداریم.

پلیس در حوزه امنیت انتخابات دغدغه ای ندارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پلیس گیلان ،سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان مردم گیلان را ولایتمدار عنوان کرد و گفت: خوشحالیم در ماه مبارک رمضان در استان شهید پرور، ولایتمدار و مدافع انقلاب اسلامی حضور پیدا کردیم.

سردار رضایی به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در خردادماه سال جاری اشاره کرد و افزود: انتظامات و امنیت انتخابات به نیروی انتظامی واگذار شده و با هماهنگی های به عمل آمده، در این حوزه دغدغه ای نداریم.

آیت الله رسول فلاحتی نیز در این دیدار با تسلیت ارتحال شهادت گونه سردار محمد حجازی جانشین فرمانده سپاه قدس نیروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ملت ایران به ویژه نیروهای مسلح اظهار کرد: قدردان تلاش های نیروی انتظامی هستیم.

امام جمعه رشت با بیان اینکه نیروهای انتظامی در نظام اسلامی دغدغه عالمان دین را دارند جای شکرگزاری دارد، تصریح کرد: نیروی انتظامی از دل مردم است و ما دعا گوی کارکنان این نیرو هستیم.

آیت الله فلاحتی به تلاش نیروی انتظامی در سه عرصه امنیت اقتصادی، امنیت فرهنگی و امنیت اجتماعی اشاره کرد و افزود: پلیس در رعایت جامعه نسبت به هنجارها باید هوشمندانه، قدرتمندانه و مهربانانه عمل کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.