سخنگوی پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) در کنفرانس خبری هفتگی خود عنوان داشت که این کشور حق واکنش به حملات انجام شده علیه نظامیان آمریکایی در عراق را برای خود محفوظ می داند.

پنتاگون: حق واکنش به حملات علیه نظامیان آمریکایی در عراق رامحفوظ می‌دانیم

قدس آنلاین؛ به نقل از سایت وزارت دفاع آمریکا، «جان کربی» سخنگوی پنتاگون در کنفرانس خبری هفتگی خود در پاسخ به سوالی درباره حملات انجام شده علیه نظامیان آمریکایی در عراق و واکنش واشنگتن به این حملات گفت: واشنگتن حق واکنش به این حملات را برای خود محفوظ می داند.

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا با بیان این موضوع مدعی شد: حملاتی که اخیراً علیه نیروهای آمریکایی در عراق انجام شده به هدف خود نرسیده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: واشنگتن با بغداد هماهنگ است و ما منتظر نتایج تحقیقاتی هستیم که مقامات عراقی درحال انجام آن هستند.

کربی در ادامه ادعاهای خود گفت: لازم است نکته ای را خاطرنشان کنم و آن اینکه نیروهای ما در عراق برای کمک به آنجا هستند، شرکای عراقی ما همچنان به دنبال عملیات خود علیه داعش هستند. ما به دعوت آنها آنجا هستیم و این حضور کاملاً محدود در عراق است. همین چند هفته پیش ما یک گفتگوی استراتژیک داشتیم که در آن درباره اهمیت این مأموریت صحبت کردیم. ما در مورد راه های توانمند سازی و بهبود توانایی نیروهای امنیتی عراق صحبت کردیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.