معاون عمرانی فرماندار مشهد گفت: بهترین راه برای آبادی روستاهای شمال شرق مشهد الحاق این روستاها به شهر است که این موضوع تنها با تصویب شورای اسلامی شهر مشهد امکان پذیر است.

الحاق روستاهای شمال‌شرق مشهد به شهر، در کش و قوس تصویب شورای شهر

به گزارش قدس آنلاین، مهدی برامکی  با بیان اینکه ۱۵ روستا در ۲ محدوده منفصل شهری مانند محدوده‌ توس و جاده سیمان داریم، اظهار کرد: این روستاها یک سری محدوده دارند، مستندات این موضوع موجود است؛ زمانی که طرح هادی روستای دهرود بررسی می‌شد، موضوع مشروط به موافقت شورای شهر شد.

وی افزود: شورای شهر مشهد عملا با الحاق روستاهای دهرود به شهر مشهد مخالفت می‌کند، دهرود اولین روستایی است که کنار کشف و چسبیده به حریم قانونی شهر مشهد است.

برامکی ابراز کرد: متاسفانه این روستاها چسبیده به حریم شهر هستند اما از امکانات شهری برخوردار نیستند، شهرداری دلایل خود را برای عدم رسیدگی به روستاها دارد و بودجه دهیاری‌ها به قدری نیست که کفاف نیازهای این روستاها را بدهد.

معاون عمرانی فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: بهترین راه برای آبادی روستاهای شمال شرق مشهد الحاق این روستاها به شهر است که این موضوع تنها با تصویب الحاق این روستاها به شهر مشهد توسط شورای اسلامی شهر مشهد امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.