سرپرست بهزیستی خراسان رضوی از آغاز اجرای پویش ملی "ضیافت همدلی" در این استان خبر داد و خواستار کمک‌های نیکوکاران برای یاری رساندن به مددجویان نیازمند در ماه مبارک رمضان شد.

پویش ملی ضیافت همدلی در خراسان رضوی آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، مسعود فیروزی  اظهار داشت: فهرست مددجویان نیازمند برای نهادهای دست‌اندکار و یاری‌رسان مانند آستان قدس رضوی، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و سازمان اموال تملیکی ارسال شده و این اداره کل آماده‌ دریافت کمک‌های این نهادها برای توزیع بین مددجویان نیازمند است.

وی با بیان اینکه برای خیریه‌ها در سال جاری سهمیه‌ سبد غذایی تعیین شده است، تأکید کرد: این میزان سبد غذایی، جزو شاخص‌های مهم ارزیابی عملکرد آنها است و مؤسسات و مراکزی که کمتر از این میزان، سبد غذایی جمع‌آوری و توزیع کنند امتیاز منفی می‌گیرند.

سرپرست اداره کل بهزیستی خراسان رضوی مدت اجرای پویش مذکور را ۲۵ فروردین تا ۲۲ اردیبهشت اعلام کرد و گفت: این پویش تامین اقلامی مانند نیازهای معیشتی، بهداشتی، کمک هزینه‌ معیشت، غذای گرم، هزینه درمان، آزادی زندانیان و ازدواج و جهیزیه را شامل می‌گردد که نیکوکاران می‌توانند در این زمینه‌ها به مددجویان ما کمک کنند.

وی از رسانه‌ها خواست رسالت خود را در تبلیغات، فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی در این زمینه اجرایی نموده و نیکوکاران را برای مشارکت گسترده و فعال در این پویش، دعوت نمایند.

فیروزی در خصوص کمک‌های غیرنقدی موسسات خیریه نیز یادآور شد: مقرر شده که در سال جاری، تمام اقلام کمک‌های غیر نقدی، در سامانه مشارکت‌های مردمی بهزیستی کشور ثبت و ارزش‌گذاری کمی صورت گیرد.

وی همچنین در زمینه‌ عملکرد پویش و کمک‌های رمضانی در روستاها گفت: در روستاها کانون‌هایی متشکل از نهادهای محلی مانند شوراها، بسیج، معتمدین و نیکوکاران انفرادی یا مراکز خیریه با محوریت تسهیلگر برنامه‌ی سی‌بی‌آر یا مرکز مثبت زندگی تشکیل خواهد شد که این کمک‌ها را ساماندهی می‌نماید تا بین مددجویان نیازمند توزیع گردد.

وی از شهروندان خراسانی خواست در پویش ضیافت همدلی مشارکت فعال داشته و از مددجویان کم‌توان و کم‌بضاعت، دستگیری کنند.

فیروزی با اشاره به راه‌های مشارکت مردم و خیرین در ضیافت همدلی، افزود: سامانه پرداخت کمک‌های مردمی از طریق همراه: #۱۴۰۰۰۲۶*۴*۷۳۳*، سامانه پرداخت کمک‌های مردمی از طریق همراه اول: #۷۴۱*۱*، واریز به وسیله فیش از طریق حساب مشارکت‌های مردمی ۱۱۰۰۰ نزد بانک ملی، شماره حساب مشارکت‌های مردمی: ۲۱۷۳۴۵۱۷۱۱۰۰۰ و شماره کارت ۷۳۲۴-۹۹۵۱-۹۹۱۸-۶۰۳۷ آماده دریافت کمکهای مردمی است.

انتهای پیام/

منبع:ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.