سوءاستفاده از واکسن‌های کرونا و تزریق به افرادی خارج از اولویتها٬ موضوعی است که این روزها کم وبیش شنیده می شود و خبرها حاکی است اینبار درخراسان شمالی و در شهرستان اسفراین این موضوع اتفاق افتاده است.

سوءاستفاده درتزریق واکسن‌ کرونا انسانی نیست/ ضرورت تشدید نظارت‌ها بر روند توزیع و تزریق

دکترعادل نجف زاده نماینده مجلس در گفتگو با قدس آنلاین درباره استفاده از رانت برای تزریق واکسن کرونا گفت:مهمترین علت این مساله ضعف در نظارت وزارت بهداشت در پروسه واکسیناسیون می باشد.

وی افزود:متاسفانه شنیدن اخباری در خصوص سواستفاده از رانت برای تزریق واکسن در این وانفسای بیماری کرونا دردناک است این ظرفیتی است که با تلاش و کوشش و در شرایط تحریمی دشمن برای مراکز خاص و افزاد مشمول و اولویت دار جهت استفاده تعریف شده است و اینکه برخی افراد از این موضوع سواستفاده می کنند و خارج از اولویت اقدام به تزریق واکسن می نمایند جای تامل  وسوال از متولیان امر دارد.

این نماینده مجلس ادامه داد: وزارت بهداشت گروه‌های هدفی که در اولویت تزریق واکسن هستند را مشخص کرده و اگر کسی خارج از معیارها و با استفاده از رابطه و رانت بخواهد کاری انجام دهد به هیچ وجه انسانی و اخلاقی نیست.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس یازدهم افزود: باید با سوء‌استفاده‌کنندگان از واکسن کرونا و متخلفان به صورت جدی و قاطع برخورد کرد تا شاهد تکرار چنین تخلفاتی نباشیم.

نجف زاده یادآور شد: آنچه مسلم است مردم همه در اولویت هستند اما برخی مشاغل پرخطر با در نظر گرفتن کمبودها در اولیت اول می باشند و باید نگاه به این سمت باشد که چنین اتفاقات غیر معقولی رخ ندهد.

وی افزود:به طور قطع این موضوع با به صحن آمدن سوال نمایندگان از وزیر بهداشت پیگیری جدی خواهد شد .

پایان پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    0 0
    اتفاقا تخلف درست توسط همان فردی اتفاق افتاده که نماینده محترم با اصرار به این پست گمارده است