اختتامیه دهمین جشنواره ملی عکس رضوی به صورت مجازی و با معرفی آثار برتر در مشهد برگزار شد.

اعلام برگزیدگان دهمین جشنواره ملی عکس رضوی

به گزارش قدس آنلاین   و به نقل از دبیرخانه دهمین جشنواره ملی عکس رضوی از سری برنامه های هجدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، جواد روشندل سرپرست معاونت هنری و سینمایی خراسان رضوی  و دبیر این جشنواره در ابتدای این مراسم ضمن تقدیر از همه افرادی که در این جشنواره شرکت کرده و آثار خود را ارسال نمودند ،اظهار کرد: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ، اختتامیه این جشنواره به صورت مجازی برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه کیفیت و کمیت آثار ارسال شده به جشنواره با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت هایی برای عکاسان برای ثبت آثار میدانی در سطح مطلوبی ارزیابی می شود،تصریح کرد: امیدواریم جشنواره یازدهم در شرایط بدون کرونا برگزار شود.
در ادامه این مراسم پیام دکتر مروارید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به اختتامیه این جشنواره توسط یوسف  امینی قائم مقام وی قرائت گردید.

مروارید در بیانیه خود به این جشنواره اعلام کرد: اگرچه به لحاظ تعداد آثار و به دلیل شرایط اپیدمی کرونا و مجازی بودن ، در مقایسه با جشنواره نهم با کاهش آثار عکاسی روبرو بود ولی به لحاظ بار معنایی و محتوایی و تنوع در موضوعات ارزشی قابل تحسین است که در این راستا از همه شرکت کنندگان و همچنین عوامل برگزار کننده این جشنواره تشکر می کنم.
در ادامه روشندل ، دبیر دهمین جشنواره ملی عکس رضوی  با قرائت بیانیه هیئت داوران؛ اسامی برگزیدگان را به شرح زیر اعلام کرد:
در بخش حرفه ای سه برگزیده و بدون اولویت، محمد رضا بهمرام از استان آذربایجان شرقی شهرستان اهر،احمدناجی از استان چهار محال بختیاری شهرستان شهرکرد و مجید حجتی از استان اصفهان شهرستان اصفهان.
در بخش پویش مردمی نیز امیر مردانی از استان بوشهر بندر گناوه، محمد حسن صلواتی از استان خراسان رضوی شهرستان مشهد و امیرحسین کمالی از استان اصفهان شهرستان اصفهان به عنوان بر گزیدگان معرفی گردیدند.
  مهدی ایمانی با موضوع کرونا از استان آذربایجان شرقی ، فاطمه بابایی با موضوع ایثار و شهادت و یادمان شهید سلیمانی و شهید فخری زاده از شهرستان رشت و سید محمد صادق حسینی در موصوع اعتیاد  از شهرستان شیراز و سعید قاسمی  با موصوع ترویج فرهنگ نماز از شهرستان  اهر، به عنوان برگزیدگان بخش های ویژه ای جشنواره معرفی گردیدند .

وی ادامه داد: ۲۷ اثر از شرکت کنندگان کشور نیز به بخش نمایشگاهی این جشنواره راه یافتند  که با توجه به شرایط کرونایی نمایشگاه مجازی اثار در سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بر گزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.