دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و النصر عربستان در هفته سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با تساوی به پایان رسید.

یک امتیاز ارزشمند برای فولاد/ تراکتور بازهم نبُرد

تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا امشب (سه‌شنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه مرسول پارک شهر ریاض برابر تیم النصر عربستان صف‌آرایی کرد و در پایان هر دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. 

در نیمه نخست و در دقیقه ۳، یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه برای النصر به دست آمد که ضربه عبدالرزاق حمدالله با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۶ با ارسال یک پرتاب بلند به روی دروازه با ضربه سر فرشاد احمدزاده همراه شد که ولید عبدالله سنگربان النصر این توپ را مهار کرد.

در دقیقه ۲۳ حرکت خوب سلطان الغنام از سمت راست و ارسال این بازیکن به روی دروازه با خروج اشتباه محسن فروزان همراه بود. توپ از دست سنگربان فولادی ها خارج شد و عبدالرزاق حمدالله در دهانه دروازه موفق به زدن توپ نشد و خط دفاع فولادی ها با سراسیمگی توپ را دور کرد.

دقیقه ۳۰، ضربه پای چپ عبدالفتاح عسیری از پشت محوطه جریمه را محسن فروزان با یک دست راهی کرنر کرد. در دقیقه ۴۳ پاس خوب علی لاجمی به عبدالرزاق حمدالله رسید و پاس در عرض این بازیکن در شرایطی بسیار خوب به نورالدین امراباط رسید که شوت این بازیکن پس از تکل بسیار خوب مهران موسوی تغییر جهت داد و وحید حیدریه نیز این توپ را دور کرد تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد. 

میری پس از ورود به بازی با یک حرکت خوب از سمت راست، موقعیتی را برای تیمش ایجاد کرد که ارسال این بازیکن پس از خروج اشتباه ولید عبدالله سنگربان النصر با اشتباه این بازیکن همراه شد و توپ پس از رها شدن از دستان سنگربان النصر، به پای عبدالله العمری برخورد کرد و توپ در دقیقه ۵۳ وارد دروازه شد.

در دقیقه ۵۷ یک ضربه کاشته برای النصر از سمت راست به دست آمد که ارسال النصری ها به روی دروازه با ضربه سر عبدالله مادو پیش تاخته همراه شد و محسن فروزان با یک واکنش زیبا توپ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۵۹ در حالیکه کل تیم النصر برای زدن گل تساوی جلو کشیده بود و هیچ کدام از بازیکنان این تیم در زمین خودی نبود، یک توپ گیری فوق العاده از ساسان انصاری و پاس این بازیکن به پاتوسی، او را از میانه های زمین در موقعیت تک به تکی با سنگربان النصر قرار داد ولی تعلل پاتوسی و سرعت پایین او باعث شد تا مدافعین النصر به سرعت برگردند و پاس پاتوسی نیز به پشت سر انصاری رفت و موقعیت فوق العاده فولادی ها به راحتی از دست رفت.

فشار النصری ها بالاخره در دقیقه ۶۹ جواب داد و پاس سامی الناجی درون محوطه جریمه به پتروس رسید و این بازیکن در حالیکه پشت به دروازه بود، با یک چرخش زیبا و جا گذاشتن مدافع فولاد، ضربه اش را به کنج دروازه نماینده ایران فرستاد و گل تساوی را به ثمر رساند.

فشار زیاد النصر تا پایان بازی بر فولادی ها حفظ شد اما عملکرد خوب فروزان در چند صحنه مانع گلزنی نماینده عربستان شد تا این دیدار حساس به تساوی برسد. 

جدول رده بندی این گروه در پایان رقابت‌های دور رفت مرحله گروهی :

۱- النصر عربستان / ۳ بازی / ۵ امتیاز(تفاضل گل ۲)

۲- فولاد خوزستان / ۳ بازی/ ۵ امتیاز(تفاضل گل یک)

۳- السد قطر / ۳ بازی / ۴ امتیاز (تفاضل گل صفر)

۴- الوحدات اردن / ۲ بازی / یک امتیاز (تفاضل گل منفی ۳)

تراکتور در حسرت پیروزی

دیدار تیم‌های تراکتور ایران و نیروی هوایی عراق در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، سه‌شنبه شب تیم‌های تراکتور ایران و نیروی هوایی عراق در سومین بازی گروه دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر رفتند. این مسابقه در ورزشگاه شهر شارجه برگزار شد.

قضاوت این بازی را احمد الکاف عمانی بر عهده داشت. دو تیم در این مسابقه بازی پایاپی را به اجرا گذاشتند و در باز کردن دروازه یکدیگر ناکام بودند تا امتیازات را تقسیم کنند.

تراکتور با این تساوی تعداد امتیازات خود را در لیگ قهرمانان آسیا به عدد سه رساند.

تراکتور در ۲ بازی قبلی نیز برابر پاختاکور ازبکستان و الشارجه امارات به ترتیب به تساوی سه بر سه و صفر بر صفر رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.