الدحیل قطر در سومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال خواهد رفت. این بازی درحالی برگزار می‌شود که استقلال با ۶ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد و الدحیل با ۴ امتیاز در رده دوم است.

جعبه سیاه آبی‌ها در دست کریمی

شاگردان لموشی امیدوار هستند که مانعی در برابر شروع خوب استقلال شوند و با پیروزی در این بازی به صدر جدول رده‌بندی صعود کنند. دیدار برابر استقلال آزمونی واقعی و سخت برای الدحیل در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیاست. سرمربی فرانسوی الدحیل امیدوار است که تیمش با پیروزی برابر استقلال تساوی ناامیدکننده برابر الاهلی را به فراموشی بسپارد. لموشی تیمش را شایسته پیروزی برابر الاهلی می‌دانست و تأکید کرده شاگردانش در این بازی ۲۰ ضربه به سمت دروازه الاهلی زدند اما تنها یک گل به ثمر رساندند.

دوئل قایدی و اولونگا

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا هم در گزارشی به پنج نکته قابل توجه در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ پرداخت و از نکات قابل توجه درخشش مهدی قایدی در ترکیب استقلال و کم اشتباه بودن شاگردان مجیدی تا پایان هفته دوم رقابت‌ها لیگ قهرمانان آسیاست.

AFC همچنین عملکرد قایدی با اولونگا مهاجم الدحیل قطر را مقایسه کرد و دیدار بین استقلال و الدحیل را جنگ این دو ستاره در خط حمله عنوان کرد و نوشت در این میان استقلال صدرنشین گروه سوم لیگ قهرمانان آسیاست و عملکرد درخشان خط حمله اش موجب شده تا به بردهای پرگل برسد و به کم اشتباه‌ترین تیم رقابت‌ها تبدیل شود. کلید موفقیت استقلال در خط حمله مهدی قایدی است. بازیکن ۲۲ ساله موفق شد در بازی با الاهلی دو گل به ثمر برساند و پنج بار موقعیت گلزنی ساخت. او در بازی الشرطه گل اول تیمش را ساخت تا نادری به ثمر برساند. این پدیده استقلال استعداد خود را در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ ثابت کرده و در رقابت های امسال وضعیتش بهتر شده است. ۲ امتیاز فاصله الدحیل با استقلال در گروه سوم است. تیم قطری در این بازی محکوم به نباختن است. در این بازی همه منتظر درخشش اولونگا و قایدی هستند.

کریمی مقابل استقلال

با این حال باید بپذیریم الدحیل یک تیم گردن کلفت است و استقلال روز سختی برابر آن‌ها خواهد داشت. به‌نظر می‌رسد مجیدی باید سبک بازی‌اش را عوض کند. الدحیل بازیکنان خوبی در اختیار دارد.

علی کریمی همه کاره این تیم است و به خوبی بازیکنان استقلال را می‌شناسد. بنابراین مجیدی باید اول خط دفاع و کمربند میانی را محکم ببندد و اجازه نفوذ به مهاجمان الدحیل را ندهد؛ زیرا غفلت از آن‌ها سبب خواهد شد تا به راحتی آبی پوشان امتیاز از دست بدهند.

این بازی ساعت ۲۲:۱۵ امشب به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.