دبیرخانه بین المللی امام رضا (ع) و علوم روز وابسته به دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) همزمان با سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها؛ همایش بین المللی «اقتصاد، اشتغال و تولید در آیینه قرآن و عترت (علیهم السلام)» را برگزار می کند.

برگزاری همایش بین المللی «اقتصاد، اشتغال و تولید در آیینه قرآن و عترت(ع)»

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از  دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) ؛ دکتر مرتضی رجوعی رئیس این دانشگاه در این باره گفت: همایش بین المللی «اقتصاد، اشتغال و تولید در آیینه قرآن و عترت(ع)» در قالب برنامه های دبیرخانه بین المللی امام رضا (ع) و علوم روز در سال ۱۴۰۰ و نیز در راستای لبیک علمی و عملی به دغدغه ها و استراتژی های مقام معظم رهبری در سال جاری تدارک دیده شده است.
رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) اظهار کرد: بخش ویژه و محوری این همایش، موضوع  «امام رضا (ع)، اقتصاد، اشتغال و تولید» است که همچون سال گذشته می تواند محل اجتماع عالمان و اندیشمندان و علاقه مندان علوم و معارف عالم آل محمد (ع) باشد و جامعه علمی و دینی را بیش از پیش با حضرت رضا(ع) آشنا نماید.
وی در مورد محورهای این همایش توضیح داد: «صنایع و تولیدات فرهنگی،تربیتی با محوریت زیارت»، «صنایع و تولیدات هنری، تزیینی و پوشاک»،«صنایع و تولیدات منابع آبی و زیست محیطی»، «صنایع و تولیدات دام محور و حیوانی»، «صنایع و تولیدات کشاورزی»، «صنایع و تولیدات دارویی، بهداشت و سلامت»، «صنایع و تولیدات مسکن و ساختمان» و «صنایع و تولیدات معدنی» از جمله محورهای اصلی این همایش است.
نگاهی نو به ظرفیت ها و راهبری های اقتصاد دینی
به گفته این مقام مسئول، این همایش تلاش دارد تا با حضور نخبگان و چهره های شاخص علمی، اقتصاددانان، بازرگانان، مدیران اقتصادی، هنرمندان و اهالی رسانه، کارآفرینان و ایده پردازان ملی و بین المللی، نگاهی نو به ظرفیت ها و راهبری های اقتصاد دینی داشته باشد.
این استاد دانشگاه، «برگزاری کرسی های ترویجی، نقد و نظریه پردازی و کرسی های آزاد اندیشی»، «فراخوان تولیدات هنری و رسانه ای»، «فراخوان و حمایت از تدوین سمینارها و پایان نامه های علمی و کاربردی» و «چاپ پژوهش های برتر در قالب کتب علمی معتبر و نیز مجله بین المللی امام رضا (ع) و علوم روز» را از برنامه های در نظرگرفته شده در قالب این مجموعه برنامه ها عنوان کرد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: عموم پژوهشگران، اساتید، صاحب نظران و دانشجویان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی همایش به نشانی اینترنتی Science.imamreza.ac.ir مراجعه و یا با شماره تلفن  ۰۵۱۳۸۰۴۱ داخلی ۳۱۲۰ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.