سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: استانداری با طرح مواردی نظیر جداشدن شهرستان های قوچان و درگز از استان و الحاق آنها به خراسان شمالی در شرایط فعلی به هیچ وجه موافق نیست و هیچ گونه برنامه ای نیز برای اجرای آن ندارد.

 با جداشدن قوچان و درگز از استان مخالفیم/ برنامه ای برای این موضوع نداریم

محمدعلی نبی پور در واکنش به اظهارات  علی آذری نماینده قوچان مبنی بر اینکه پیگیر هستیم تا قوچان و حتی درگز را از استان خراسان رضوی جدا کرده و  به خراسان شمالی ملحق کنیم به  قدس آنلاین گفت: استانداری خراسان رضوی در جریان  چنین موضوعی قرار ندارد.

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی افزود: از طرفی این گونه موضوعات  در  حال حاضر به هیچ وجه در دستور کار وزارت کشور نیز قرار ندارد ، همچنین اجرای آن نیاز به طی کردن فرآیند قانونی  و کارشناسی خاص دارد  و  صرفا تهران به تنهایی نمی تواند در این باره تصمیم گیری کند و حتی رضایت اکثریت مردم منطقه نیز برای تحقق آن مورد نیاز می باشد.

وی با بیان اینکه اجرای این گونه برنامه ها نیاز به تغییرات زیاد و پیچیده  از لحاظ سیستم اداری دارد، تصریح کرد:   استانداری خراسان رضوی نیز با طرح این گونه مباحث در شرایط فعلی به  هیچ وجه موافق نیست و هیچ گونه برنامه ای نیز برای اجرای آن ندارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Azad ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    0 0
    با سلام.یه همه پرسی برگزار کنید مردم خودشون تصمیم بگیرند.تو خراسان رضوی تمام هویت قوچان از بین رفت