تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الدحیل قطر بامداد یکشنبه به مصاف هم می‌روند.

استقلال - الدحیل/ مصاف حساس شاگردان مجیدی برای صدرنشینی

قدس آنلاین: تیم فوتبال استقلال ایران در یکی از مهم‌ترین بازی‌های مراحل گروهی دور برگشت  لیگ قهرمانان آسیا دوباره باید به مصاف تیم الدحیل قطر برود.

فرهاد مجیدی و بازیکنان استقلال ایران بعد از شکست در سومین بازی خود در مرحله رفت رقابت‌های آسیایی برابر الدحیل در دور برگشت باز هم باید به مصاف همین تیم بروند.

تیم فرهاد مجیدی در بخش تهاجمی بسیار عملکرد خوبی داشته است اما در خط دفاعی بازیکنان استقلال ضعیف بوده اند و در بازی رفت مقابل الدحیل قطر چهار گل دریافت کردند. اشتباهات فردی در خط دفاعی استقلال در بازی دور رفت مقابل الدحیل باعث شد تا آن‌ها با نتیجه ۴ بر ۳ برابر حریف قطری تن به شکست دهند و دور رفت رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را با حضور در جایگاه دوم گروه C به پایان برسانند.

الدحیل ملقب به الطوفان که برای تقابل با استقلال آماده شده بود توانست تیم قدرتمند ایرانی را شکست دهد و صدرنشینی را از آن خود کند. لموشی سرمربی الدحیل با جبران اشتباهات بازی اخیر تیمش مقابل الاهلی توانست این انتقام را از شاگردان مجیدی بگیرد. اکنون تیم الدحیل با ۷ امتیاز در صدر جدول گروه C قرار دارد و  شانس اول صعود به مرحله حذفی را دارد.

حریف قطری استقلال که در لیگ ستارگان قطر در جایگاه دوم قرار گرفت از بازیکن سرشناس زیادی برخوردار است. از ادمیلسون جونیور بلژیکی که در ۱۶ بازی در لیگ ستارگان ۱۲ گل به ثمر رسانده گرفته تا المعز علی آقای گل جام ملت‌های آسیا و مایکل اولونگا که آقای گل لیگ ژاپن در فصل ۲۰۲۰ بوده است.

الدحیل به جز این نفرات، بازیکنان سرشناس دیگری دارد که همه آن‌ها در بازی برابر استقلال توانستند عملکرد های خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

به هر حال باخت استقلال برابر الدحیل باعث شده تا فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان برای جبران این شکست سنگین به فکر ترمیم خط دفاع خود بیفتد تا بتواند در بازی بامداد یکشنبه برابر الدحیل به پیروزی برسد.

سرمربی استقلال به دلیل ۲ کارته شدن در دیدار مقابل الدحیل نمی‌تواند روی نیمکت تیمش قرار بگیرد.

شیخ دیایاته و فرشید اسماعیلی هرکدام با به ثمر رساندن ۳ گل برای استقلال پس از اولانگا مهاجم الدحیل در رده دوم برترین گلزنان لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته اند. همچنین مهدی قایدی و محمد نادری نیز در این دوره از مسابقات آسیایی برای استقلال هر کدام ۲ گل را به ثمر رسانده اند.

دیدار تیم های فوتبال استقلال ایران و الدحیل قطر ساعت ۰۰:۴۵ بامداد یکشنبه در ورزشگاه شماره ۲ ملک عبدالله شهر جده عربستان برگزار خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.