مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی از آغاز ثبت نام طرح ملی «تحفیظ رضوی» ویژه برادران 14 تا 23 سال از ابتدای اردببهشت ماه خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده، علاقمندان می توانند در قالب این طرح در مدت یک سال و دو ماه اعتکاف با قرآن در حرم رضوی، کل قرآن را حفظ کنند.

آغاز ثبت نام طرح ملی «تحفیظ رضوی» / حفظ 14 ماهه کل قرآن کریم در قالب طرحی ملی

به گزارش قدس آنلاین حجت الاسلام سید مسعود میریان  اظهارکرد: طرح ملی تحفیظ رضوی در راستای منویات مقام معظم رهبری برای تربیت 10 میلیون حافظ قرآن به همت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی طراحی و اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه ثبت نام این طرح ملی از اول اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده است، ابراز کرد: طرح ملی تحفیظ رضوی از دهم تیرماه سال 1400 شروع می شود و در تاریخ دهم شهریور 1401 به پایان می رسد.

حجت الاسلام میریان ادامه داد: برگزاری کلاس های تسلط بر ترجمه، تفسیر و تجوید با استفاده از اساتید مجرب، اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و تفریحی  ویژه برادران 14 تا 23 سال، برگزاری کلاس های متنوع در حرم مطهر امام هشتم(ع) و زیارت روزانه با رعایت کامل ضوابط بهداشتی، اعطای مدرک معتبر از مرکز قرآن کریم  آستان قدس رضوی و ... از جمله برنامه های اجرایی در طرح ملی تحفیظ رضوی است.

وی  با بیان اینکه امکان اخذ مدرک کارشناسی علوم و حدیث از وزارت علوم به شرط قبولی در آزمون های مربوطه است ، افزود: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این طرح می توانند به سایت markazquran.razavi.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    1 0
    با سلام .طرح بسیار عالی و خوبیه اما شهریه اش از دانشگاه آزاد هم بیشتره.فکر کنم هرکسی نمیتونه شرکت کنه
  • زهرا ۰۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    1 0
    سلام من خیلی وقت بود برای پسرم دنبال چنین کلاسهای بودم.ولی الاهن هرچه تلاش میکنیم نمیتونیم ثبت نام کنیم چون سایت با مشکل مواجه شده،لطفا راهنمایی کنید چکار کنیم.