وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: با فوت ۴۵۴ نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به ۶۹ هزار و ۵۷۴ نفر رسید. ۵۲۰۶ بیمار بدحال نیز در آی سی یو بستری هستند.

کرونا جان ۴۵۴ نفر دیگر را در ایران گرفت/ آمار جان باختگان در مرز ۷۰ هزار نفر

قدس آنلاین: مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز یکشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: از دیروز تا امروز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۰) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۹ هزار و ۱۶۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۱۹ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۳۹۶ هزار و ۲۰۴ نفر رسید.

وزارت بهداشت در این اطلاعیه افزود: تاکنون یک میلیون و ۸۷۷ هزار و  ۵۱۷ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. پنج هزار و ۲۰۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند و ۱۵ میلیون و ۱۹۵ هزار و ۷۶۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر ۳۰۱ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۹۵ شهر در وضعیت نارنجی، ۴۵ شهر در وضعیت زرد و ۷ شهر در وضعیت آبی قرار دارند. بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.