معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ابلاغ ۲۸.۵ درصدی افزایش تعرفه‌های جدید پزشکی در خراسان رضوی به طور میانگین در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

افزایش ۲۸ درصدی تعرفه‌های پزشکی در خراسان رضوی ابلاغ شد

به گزارش قدس آنلاین، دکتر شاپور بدیعی گزارش داد: افرادی که به ارائه خدمت می پردازند ملزم به رعایت این تعرفه ها هستند و امید است تمامی بخش های حوزه درمان این موضوع را رعایت کنند تا گیرندگان خدمت هم دچار مشکلاتی نشوند.
وی اضافه کرد: شرایط اقتصادی مردم شرایط خاصی است و جامعه درمانگر نباید به واسطه تخلف یک یا ۲ نفر زیر سوال برود از همین رو تاکید ویژه به پایبندی به تعرفه های تعیین شده وجود دارد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مصوبه هیات وزیران برای افزایش تعرفه ها در بخش دولتی و خصوصی اعلام شده بود ولی باید از طریق وزارت بهداشت ابلاغ می شد.

بدیعی افزود: بدین منظور، کارگروهی هر ساله با حضور نماینده بیمه های تجاری و دولتی و رییس سازمان نظام پزشکی و نماینده رییس دانشگاه در استانداری برای اجرا و ابلاغ مصوبه هیات وزیران برگزار می شود. 
وی ضمن قدردانی از سازمان های بیمه گر در همراهی و اجرای ابلاغیه تعرفه های مصوبه هیات دولت اظهار امیدواری کرد تا اجرای مصوبه هیات وزیران متناسب با شرایط روز بتواند تا حدودی مشکلات را برطرف کند هر چند برخی از  موارد، نیاز به نقد و بررسی بیشتری دارد.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.