۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
کد خبر: 749473

شب پنجم لیگ قهرمانان آسیا امشب برگزار می‌شود که سه نماینده کشورمان یعنی پرسپولیس، فولاد و تراکتور باید برای صعود با حریفانشان رودررو شوند.

عزم فولاد و تراکتور برای عبور از السد و پاختاکور

در این میان اما شاگردان گل محمدی که با ۱۲ امتیاز نگرانی از بابت صعود ندارند برای اینکه خیالشان از بابت صعود مستقیم به مرحله بعد کاملاً آسوده باشد نیاز به یک تساوی در مقابل الوحده امارات دارند که با ۷ امتیاز در جایگاه دوم ایستاده است. شاگردان یحیی دیدار رفت را با یک گل به سود خود تمام کردند ولی بازی برگشت که امشب و ساعت ۱۹ برگزار خواهد شد با توجه به اینکه تیم اماراتی به دنبال صعود از گروه است بازی آسانی برای نماینده کشورمان نخواهد بود.

ژاوی آخرین شانس نکو

بدون شک السد قطر آخرین شانس نکونام و شاگردانش برای صعود از گروه D لیگ قهرمان آسیاست. فولاد که دور رفت را بدون شکست پشت سر گذاشته بود در شروع دور برگشت مقابل النصر عربستان و روی اشتباهات فردی نخستین شکست خود را تجربه کرد تا کارش برای صعود سخت شود. فولاد اگر می خواهد از این گروه صعود کند یا حداقل امیدوار باشد بتواند یکی از تیم‌های دوم صعود کننده باشد باید حتماً امشب از سد ژاوی و شاگردانش عبور کنند؛ چرا که اگر آن‌ها بتوانند به این مهم دست یابند به امتیاز ۸ خواهند رسید و با توجه به دیدار السد و النصر در شب پایانی، فولاد شانس بیشتری برای صعود خواهد داشت. این بازی امشب ساعت ۲۲:۳۰ برگزار خواهد شد.

دیدار۶ امتیازی تراکتور با پاختاکور

تراکتور و پاختاکور امشب و از ساعت ۱۹:۳۰ یکی از حساس‌ترین دیدارهای گروه B لیگ قهرمانان آسیا را برگزار خواهند کرد. شاگردان خطیبی که با ۶ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار گرفته اند و تنها ۲ امتیاز با الشارجه فاصله دارند برای اینکه اختیار صعود کماکان دست خودشان باشد امشب باید پاختاکور را زمینگیر کرده تا پنجشنبه شب با خیالی آسوده و برای صعود مستقیم دیداری فینال گونه را با الشارجه امارات برگزار کنند. هر چند شاگردان خطیبی امیدوارند نیرو هوایی عراق امشب بتواند شارجه را متوقف کند تا کار تراکتور برای دیدار شب پایانی این رقابت‌ها برابر نماینده امارات آسان‌تر باشد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.