استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه در مقابله با ویروس منحوس کرونا مبنای کار ما این بوده تا تصمیمات به صورت کاملا علمی باشد، گفت: هم‌اکنون در شرایط ویژه‌ای قرار داریم، با این وجود هر روز جلساتی در سطوح مختلف با مدیران ارشد برگزار می‌شود تا بتوانیم با همفکری، تلاش و هم‌اندیشی این دوران پیچیده و سخت را پشت سر بگذاریم.

تصمیمات پیرامون پیشگیری و مقابله با ویروس منحوس کرونا کاملا علمی باشد/ بخش کثیری از متخصصین ارشد پزشکی به کمک ما آمدند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان در مراسم تقدیر از پزشکان برگزیده مدافعین سلامت استان که در محل سالن جلسات شهید باهنر استانداری برگزار شد با قدردانی از زحمات کادر درمان در دوران شیوع و مقابله با ویروس منحوس کرونا، اظهار کرد: مدافعین سلامت مانند مجاهدان دوران جنگ هستند و زحمات آنان کمتر از رزمندگان دفاع مقدس نیست.

استاندار خراسان رضوی افزود: ویروس منحوس کرونا کشور ما را هم تحت تاثیر خود قرار داده است که علاوه بر سلامت جامعه بر حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و سیاسی تاثیرگذار بوده است.

وی تصریح کرد: کشور ما در دوران شیوع کرونا شرایط متفاوتی را نسبت به کشورهای دنیا داشته است. در این راستا همچنین با تحریم‌ها علیه مردم و ملت ایران روبرو هستیم که ضالمانه‌ترین تحریم‌ها در تاریخ بشریت است.

معتمدیان در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: در این شرایط مدیریت کشور بسیار سخت و پیچیده است. مباحث اقتصادی، اجتماعی ناشی از اعمال محدودیت‌های کرونایی تبعات بسیار زیادی را داشته و تصمیم گیری در این شرایط بسیار سخت است.

استاندار خراسان رضوی با یادآوری محدودیت‌های اعمال شده در استان و شهر مشهد مقدس همزمان با ایام شیوع کرونا، بیان کرد: با تعامل و هم‌افزایی میان مسئولین استان، مراجع، علما، تصمیم گیرندگان در رأس، هدایت ویژه مقام معظم رهبری و محدودیت‌هایی که داشتیم جزو کشورهایی هستیم که موقعیت نسبتا مطلوبی داشتیم.

وی خطاب به کادر درمان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: شش ماه پیک اول شیوع کرونا که میزان بستری‌ها و فشارهای سنگین بر کادر بهداشت و درمان بیمارستان‌ها وجود داشت، با تلاش و ایثارگری شما عزیزان توانستیم این برهه را پشت سر بگذاریم.

معتمدیان با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین سیاست‌های ما پشتیبانی و حمایت از کادر بهداشت و درمان استان است، تاکید کرد: با این وجود تلاش کردیم با همراهی و تعامل میان مدیران، کمک حال عزیزانمان در کادر بهداشت و درمان باشیم تا هیچگونه دغدغه‌ای وجود نداشته باشد.

استاندار خراسان رضوی به برگزاری جلسات تصمیم گیری فراوان پیرامون مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: در این مدت چندین کمیته ذیل ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان تشکیل شد و بخش کثیری از متخصصین ارشد پزشکی به کمک ما آمدند و مشاوره خوبی را برای تصمیم گیری و حل مشکلات ارائه کردند.

وی با بیان اینکه در مقابله با ویروس منحوس کرونا مبنای کار ما این بوده تا تصمیمات به صورت کاملا علمی باشد، تصریح کرد: هم‌اکنون در شرایط ویژه‌ای قرار داریم، با این وجود هر روز جلساتی در سطوح مختلف با مدیران ارشد برگزار می‌شود تا بتوانیم با همفکری، تلاش و هم‌اندیشی این دوران پیچیده و سخت را پشت سر بگذاریم.

گفتنی است؛ در این نشست به نمایندگی از زحمات پرتلاش کادر بهداشت و درمان خراسان رضوی، تعدادی از پزشکان برگزیده مدافع سلامت توسط استاندار مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.