رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی از روند افزایشی دمای هوا در این استان طی ۴۸ ساعت آینده خبر داد و گفت: در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، میانگین دمای هوا در استان در حد چند درجه کاهش خواهد داشت و انتظار می‌رود طی این مدت بارش‌های رگباری و پراکنده باران به‌ویژه در مناطق غرب، شمال و جنوب خراسان رضوی را شاهد باشیم.

پیش‌بینی کاهش دما و بارش‌های پراکنده برای روزهای پایانی هفته جاری در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، یحیی قاینی‌پور  از روند افزایشی دمای هوا در این استان طی ۴۸ ساعت آینده خبر داد و گفت: دمای هوای مشهد روز گذشته در گرمترین ساعات به ۳۰ درجه سلسیوس رسید که با طی کردن روند تدریجی افرایش دمای هوا تا فردا به ۳۴ درجه می‌رسد.

رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، میانگین دمای هوا در استان در حد چند درجه کاهش خواهد داشت و  انتظار می‌رود طی این مدت بارش‌های رگباری و پراکنده باران به‌ویژه در مناطق غرب، شمال و جنوب خراسان رضوی را شاهد باشیم.

وی اضافه کرد:کمینه دمای هوای مشهد شب گذشته ۱۵ درجه سلسیوس ثبت شده که فرداشب به ۱۹ درجه افزایش خواهد یافت.

قاینی‌پور از افزایش سرعت باد در خراسان رضوی طی روز چهارشنبه خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، فریمان با کمینه دمای هوای ۱۰ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۳۵ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های خراسان رضوی  بوده‌اند.

طبق گفته رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی، طی این مدت بیشترین شدت وزش باد در شهرستان بجستان با سرعت ۵۴ کیلومتر در ساعت ثبت شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.