دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا در گروه c امشب پیگیری می‌شود و تیم های حاضر در این گروه پنجمین دیدار خود را برگزار خواهند کرد.

مرگ و زندگی در ۴۵ دقیقه بامداد

استقلال، نماینده کشورمان از ساعت ۴۵ دقیقه بامداد فردا در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز باید به مصاف الاهلی عربستان برود. آبی‌پوشان کشورمان و نماینده سعودی هر دو با ۷ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جدول قرار دارند و این بازی می‌تواند فراری بزرگ برای برنده‌اش باشد. در دیگر بازی این گروه امشب الدحیل ۸ امتیازی به مصاف الشرطه عراق می‌رود که به نظر می‌رسد یاران علی کریمی کار سختی در این دیدار نخواهند داشت.

بازی مرگ و زندگی

بدون شک جدال شاگردان فرهاد مجیدی با نماینده سعودی بازی مرگ و زندگی خواهد بود. دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که از شرایطی کاملاً یکسان برخوردارند و استقلال فقط با تفاضل گل بهتر در رده دوم قرار گرفته است. برنده این دیدار تا حدود زیادی می‌تواند امیدوار به صعود از گروه باشد ولی بازنده آن با توجه به شرایط جدول در چهار گروه دیگر به احتمال زیاد شانس صعود به عنوان بهترین تیم دوم را هم از دست خواهد داد. با این تفاسیر استقلال اگر می‌خواهد کماکان امیدوار به صعود حتی به عنوان تیم اول باشد باید ابتدا ۳ امتیاز بازی مقابل الاهلی را بدست آورد و با توجه به دیدار آخر نماینده سعودی با الدحیل قطر با خیالی آسوده تر به مصاف الشرطه بی انگیزه برود. آنچه مهم است شاگردان مجیدی نباید بازنده دیدار مرگ و زندگی باشند؛ شکست در ۴۵دقیقه بامداد فردا یعنی خداحافظی با لیگ قهرمانان.

السومه و هشدار برای خط دفاع استقلال

استقلال هر چند نمایش خوبی در چهار دیدار گذشته خود داشته و در حال حاضر بهترین خط حمله این رقابت‌ها را با ۱۳ گل زده در اختیار دارد اما نباید فراموش کنیم که خط دفاعی آبی پوشان در حد انتظار ظاهر نشده و در بازی رفت مقابل الاهلی و دو بازی مقابل الدحیل بسیار آشفته و پر اشتباه ظاهر شد که امیدواریم فرهاد مجیدی در این بازی سرنوشت ساز فکری برای آن کرده باشد. نگرانی برابر الاهلی وقتی بیشتر می شود که بدانیم این تیم خطرناک ترین مهاجم لیگ قهرمانان یعنی عمرالسومه سوری را در اختیار دارد که در بازی رفت با اینکه مصدوم بود و از فرم ایده‌آل خارج، باز هم زهر خودش را ریخت و توانست دروازه استقلال را باز کند. مهاجم تیم ملی سوریه  در ۳۲ بازی موفق شده ۲۳ گل به ثمر برساند. او به طور میانگین ۰.۷۲ هر بازی گلزنی کرده و از این می تواند هشدار جدی برای خط دفاع استقلال باشد.

غایبان بزرگ

دیاباته و نادری هردو از ناحیه همسترینگ دچار کشیدگی شده اند و باید تحت مراقبت باشند. اگرچه آن‌ها MRI داده اند تا میزان دوری‌شان از میادین مشخص شود اما مسئله واضح غیبت این دو بازیکن مقابل الاهلی عربستان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.