بجنورد-معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی از برگزاری مراسم شب های قدر و عید سعید فطر بر در استان اساس مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا خبر داد.

مراسم شب های قدر و عید سعید فطر در خراسان شمالی برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، علی بیگ زاده در جلسه بررسی برنامه های پیشنهادی مراسم های شب قدر، نماز عید فطر و روز قدس گفت: بنا بر مصوبات شصت و ششمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا در خصوص مراسم احیا شب‌های قدر و نماز روز عید فطر، در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی مراسم احیاء و نماز عید فطر صرفاً در فضای باز با جمعیت محدود برگزار شود.

وی با بیان اینکه وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی پروتکل‌های بهداشتی جدید را ابلاغ می‌کند گفت: برگزاری این مراسم ها در شهرهای با وضعیت زرد و آبی بر اساس الزامات و محدودیت‌های تعیین شده طرح جامع مدیریت هوشمند است.

بیگ زاده افزود: مدت زمان برگزاری مراسم شبهای قدرحداکثر٢ ساعت خواهد بود و دستگاه‌های مربوطه باید بر رعایت این امر به صورت جدی نظارت کنند.

وی گفت: به منظور تسهیل دربرگزاری مراسم شب‌های قدر طرح منع تردد شبانه (ازساعت ٢٢ تا ٣ صبح) صرفاً در شب‌های قدر اجرایی نمی‌شود.

بیگ زاده در خصوص برگزاری راهپیمایی روز قدس افزود: شنبه هفته آینده در ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در خصوص این موضوع تصمیم گیری و مصوبات لازم ابلاغ خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.