دوشنبه در شب پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا سه نماینده کشورمان به مصاف حریفانشان رفتند که متأسفانه نمایش دلچسبی نداشتند و دو شکست و یک تساوی حاصل کارشان بود.

خطر از دست رفتن صعود مستقیم در کمین پرسپولیس

نتایجی که تا حدود زیادی گویای این است که به احتمال زیاد دو نماینده کشورمان یعنی تراکتور و فولاد باید با جام خداحافظی کنند چرا که عملاً آن‌ها روی کاغذ و اما و اگر شانس صعود دارند و از سوی دیگر شاگردان یحیی گل‌محمدی که با یک تساوی می‌توانستند به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعد شوند با شکستی که برابر الوحده امارات متحمل شدند به نوعی صعود به عنوان تیم نخست را به هفته پایانی کشاندند.

کارسخت پرسپولیس برابر الریان

در شبی که پرسپولیس می توانست با متوقف کردن نماینده امارات هم به طور مستقیم به دور بعد صعود کند هم شانس صعود به عنوان تیم دوم را برای دیگر نمایندگان کشورمان پررنگ تر، با شکستی بد موقع مقابل الوحده همه چیز را به  هفته آخر کشاند تا فردا شب مقابل الریان قطر جدال نفس‌گیری را داشته باشد. هر چند صعود سرخپوشان کشورمان به دور بعدی مسجل شده است اما آنچه در شب پایانی برای آن‌ها اهمیت دارد صعود به عنوان تیم نخست است. شاگردان یحیی با یک تساوی برابر الریان هم می‌توانند به این مهم دست یابند اما شکست برابر این تیم قطری و پیروزی الوحده برابر گوا هند که دور از انتظار نیست، معادلات این گروه را کاملاً به هم خواهد ریخت.

کورسوی امید فولاد و تراکتور

فولاد را می توان تقریباً حذف شده از جام دانست؛ چرا که در صورت پیروزی مقابل نماینده اردن آن‌ها به امتیاز ۸ می‌رسند و اگر السد بتواند النصر را با اختلاف سه گل شکست دهد، شاگردان نکونام به رده دوم جدول می‌رسند اما امتیازشان به گونه‌ای نیست که بتوانند به عنوان یکی از تیم‌های برتر صعود کنند. اما شرایط تراکتور تا حدودی امیدوارکننده تر از فولاد است. تراکتور اگر بتواند پنجشنبه شب الشارجه را که صعودش به عنوان تیم نخست را قطعی کرده شکست دهد به امتیاز ۱۰ خواهد رسید آن گاه با کمی خوش شانسی و عدم نتیجه گیری تیم‌های دوم دیگر گروه‌ها می‌تواند به دور بعد صعود کند؛ هر چند شکست الشارجه کار آسانی نخواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.