مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان رضوی از اهدای ۵۰دستگاه تبلت به دانش اموزان تحت حمایت این نهاد با همکاری بانک سینادر سالروز میلاد کریم اهل بیت (ع) خبر داد.

اهدای ۵۰دستگاه تبلت به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی ، حبیب الله آسوده در مراسم اهدای تبلت به دانش آموزان نیازمند، ضمن تشکر از خدمات بانک سینا به جامعه و به ویژه محرومان افزود: کمیته امداد نهادی مردمی است، که وظیفه آن جمع آوری و هدایت خیرات و مبرات نیکوکاران برای نیازمندان و افرادی که در شرایط سخت قرار دارند، است.
وی بیان کرد: نظام و دستگاه های دولتی و خصوصی باید فرصت هایی  برای رشد، توسعه و بالندگی در اختیار مددجویان قرار دهند چنان که این گروه ثابت کرده اند که جز بهترین ها هستند.
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی اظهار کرد: کمیته امداد استان به این منظور حدود ۵ هزار تبلت و گوشی را تهیه و دانش آموزان اهدا کرده است.
وی از همراهی مردم و دستگاه در اجرای پویش ایران مهربان تقدیر کرد و افزود: نیکوکاران به منظور مشارکت در این طرح می توانند به سایت EKRAM.EMDAD.IR و یا ارسال عدد۱ به سامانه ۳۰۰۰۸۰۳۳ اقدام کنند.
همچنین در این مراسم، مدیر بانک سینا منطقه خراسان، با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا ،زمینه ای برای ایجاد همدلی فراهم کرد، افزود: هر دستگاه و نهادی در کنار وظایف سازمانی، باید مسئولیت های اجتماعی و انسانی خود را به خوبی انجام دهد.
سیامک شمسایی، با اعلام اینکه نتیجه اعمال خیر افراد دستگیر خودشان است، ادامه داد: بانک سینا مطابق مسئولیت های اجتماعی در فعالیت های مختلف مانند کمک رسانی به آسیب دیدگان از سیل، زلزله، اعطای تسهیلات قرض الحسنه و کمک به محرومان فعالیت های موثری داشته است.
وی با اشاره به اینکه همکاری فی مابین کمیته امداد و بانک سینا همچنان ادامه دارد، بیان داشت: بانک سینا سال گذشته در استانهای خراسان، به منظور فراهم کردن بستر اشتغال برای مجریان کمیته امداد ۳۱ فقره تسهیلات با ارزش‎ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و برای سازمان بهزیستی ۲۲ فقره تسهیلات با ارزش یک میلیارد تومان پرداخت کرده است.
شایسته ذکر است: در این مراسم به صورت نمادین به ۲ دانش آموز کمیته امداد خراسان رضوی ۲ دستگاه تبلت اهدا شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.