۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۴
کد خبر: 750212

دیدار تیم های استقلال و الشرطه با پیروزی استقلال به پایان رسید تا با این نتیجه صعود آبی پوشان به مرحله حذفی مسابقات قطعی شود.

صعود استقلال قطعی شد

قدس آنلاین:  استقلال در آخرین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۲:۱۵ امشب به مصاف تیم الشرطه عراق رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.

در این دیدار آبی پوشان با رشید مظاهری، وریا غفوری (از دقیقه ۸۸ سیاوش یزدانی)، محمد حسین مرادمند، عارف غلامی، هرویه میلیچ، مسعود ریگی، آرش رضاوند (از دقیقه ۵۵ بابک مرادی)، مهدی مهدی پور، داریوش شجاعیان (از دقیقه ۵۵ سعید مهری)، مهدی قایدی (از دقیقه ۸۳ آرمان رمضانی) و شیخ دیاباته (از دقیقه ۴۶ ارسلان مطهری) به میدان رفتند.

نیمه اول این بازی در حالی به پایان رسید که آبی‌ها چه در روند بازی و چه در نتیجه نسبت به حریف خود برتری داشتند و در نهایت نیز با برتری یک بر صفر به رختکن رفتند.

نیمه دوم را فرهاد مجیدی با یک تغییر در خط حمله آغاز کرد و ارسلان مطهری را جانشین شیخ دیاباته کرد تا ضریب جنگندگی در خط حمله تیمش را بالا ببرد.

در این نیمه بر خلاف نیمه اول، الشرطه با شکل تهاجمی بازی را آغاز کرد و نبض بازی را در دست گرفت. اما این برتری منجر به ایجاد موقعیت خطرناک روی دروازه آبی پوشان نبود.

سرمربی استقلال در دقیقه ۵۵ دو تعویض همزمان انجام داد. در این دقیقه سعید مهری و بابک مرادی جای رضاوند و شجاعیان را در ترکیب گرفتند تا در خط میانی آبی‌ها خون تازه‌ای دمیده شود.

در دقیقه ۶۳ استقلال با حرکت خوبی که قایدی آن را آغاز کرد و خودش به پایان رساند تا آستانه باز کردن دروازه الشرطه رفت که ضربه سرکش قایدی را دروازه‌بان الشرطه به زیبایی راهی کرنر کرد.

در دقیقه ۶۸ استقلال از منطقه راست صاحب یک ضربه کرنر شد. این کرنر را مهدی پور روی تیر دوم فرستاد که محمد حسین مرادمند با ضربه سر دروازه الشرطه را تهدید کرد و این توپ را نیز سنگربان الشرطه مهار کرد.

در دقیقه ۸۵ آرمان رمضانی می توانست اولین گل خودش و دومین گل آبی پوشان را در این بازی به ثمر برساند اما در موقعیتی تک به تک بدترین انتخاب را انجام داد و توپ را محکم به بدن دروازه بان الشرطه کوبید.

در دقایق پایانی بازی آبی پوشان با تعویض هایی که انجام دادند بیشتر به اداره بازی پرداختند تا با همان اندوخته‌ای که در نیمه نخست با گل شیخ دیاباته کسب کردند، ۱۱ امتیازی شده و اولین تیم صعود کننده از گروه مرگ باشند.

در دومین بازی امشب دو تیم الدحیل و الاهلی به مصاف هم می‌روند که نتیجه این بازی تکلیف قطعی این گروه را مشخص می‌کند. اما صعود استقلال با این نتیجه به مرحله بعدی به عنوان یکی از دو تیم گروه سوم قطعی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.