یکی از چهره‌های نزدیک به محمدرضا عارف با اعلام خبر کاندیداتوری وی در انتخابات ریاست جمهوری گفت : احتمالا ایشان در یکی از روزهای ۲۱ یا ۲۲ اردبیهشت با حضور در وزارت کشور در انتخابات ثبت نام می‌کند.

عارف دوباره نامزد می‌شود/ خط کشی آقای اصلاح طلب با جبهه اصلاحات

قدس انلاین: تنها چند روز پس از نکه محمد رضا عارف گفت ابایی از نامزدی دوباره و ورود به عرصه انتخابات ندارد و اگر به نتیجه قطعی برسد شرایط کشور نیاز دارد این کار را خواهد کرد، یکی از نزدیکان این چهره شاخص اصلاح طلبان گفت وی برای حضور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام می کند. 

تسنیم نوشت 

یکی از چهره های نزدیک به عارف با تایید این خبر گفته است وی احتمالا در یکی از روزهای ۲۱ یا ۲۲ اردیبهشت ماه با حضور در وزارت کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام می کند. 

به گفته این چهره نزدیک به عارف، وی با شعار انتخاباتی «عدالت و مسئولیت» وارد عرصه رقابت ها می شود و «رنگ سفید » را نیز به عنوان نماد انتخاباتی خود برگزیده است.

در همین حال 

بابک‌آذرباد دبیر جبهه اصلاح‌طلبان ایران به فارس گفت آقای عارف مسیری جدای از نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان برای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری دنبال خواهد کرد و در نخستین روز ثبت‌نام نامزدها در وزارت کشور حضور و نام‌نویسی خواهد کرد.

وی گفت که نام دولت آقای عارف «دولت زندگی» و رنگ تبلیغات انتخاباتی وی همچون سال 92 سفید رنگ خواهد بود.

محمدرضا عارف در سالهای اخیر به ویژه پس از انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ مورد بی مهری و انتقاد اصلاح طلبان قرار گرفت و متهم به محافظه کای و بی تحرکی و ناتوانی در انسجام و مدیریت جبهه اصلاحات شد. این اختلاف در ماه های اخیر با تلاش برخی از احزاب و چهره های صلاح طلب برای انحلال شورای عالی سیاستگذاری و عزل عارف و تشکیل جبهه اصبلاحات یا همان هاد اجماع ساز شدت گرفت و تا حد زیادی عارف را به حاشیه راند.

حال باید دد در صورت ورود عارف به ناتخابات جبهه اصلاحات با چالش نامزدی او چگونه برخورد خواهد کرد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.