رسانه‌های صهیونیستی از وقوع آتش سوزی گسترده در نزدیکی فرودگاه بن گوریون در سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

آتش سوزی گسترده در نزدیکی فرودگاه بن گوریون+فیلم

قدس آنلاین: رسانه‌های صهیونیستی از وقوع آتش سوزی گسترده در نزدیکی فرودگاه بن گوریون در سرزمین‌های اشغالی خبر داده و اعلام کردند برخی از خانه‌ها تخلیه شده اند.

همچنین شبکه المیادین به نقل از رسانه‌های اسرائیلی اعلام کرد آتس سوزی گسترده در نزدیکی فرودگاه بن گوریون به وقوع پیوسته و عملیات تخلیه افراد از شهرک زیتان که در نزدیکی محل حادثه قرار دارد، در حال انجام است.

همچنین تصاویر تأیید نشده ای در شبکه های اجتماعی از این آتش سوزی منتشر شده است.

روز گذشته نیز پایگاه صهیونیستی جروزالم پست از وقوع آتش سوزی در پالایشگاه حیفا در سرزمین های اشغالی فلسطین خبر داده بود.

کانال ۱۲ تلویزیون این رژیم  نیز اعلام کرده بود علت وقوع این حادثه از کار افتادن شیر کنترل یکی از لوله‌های تاسیسات بود که در نتیجه آن آتش‌سوزی روی داده است و تیم اطفای حریق و تاسیسات مشکل را رفع و آتش‌سوزی مهار شده است.

پیش از آن نیز رسانه ها ی خبری از حمله موشکی به اطراف نیروگاه اتمی دیمونا رژیم صهیونیستی خبر داده بودند.

خبرگزاری فلسطینی شهاب در همان زمان در خبری اعلام کرد آژیرهای هشدار در نقب اشغالی به صدا درآمدند و پس از آن صدای انفجار مهیبی شنیده شده است

پس از آن نیز شهرک‌نشینان صهیونیست در شبکه‌های اجتماعی نوشتند، مدتی پس از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در اطراف نوار غزه، صدای انفجاری در جنوب کرانه باختری شنیده شده است.

ساکنان جوامع بادیه ‌نشین دیمونا نیز مدعی شده اند که خانه‌های آن ها به دلیل انفجاری که پس از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار رخ داد، به لرزه درآمده است.

شاهدان نیز می‌گویند صدای انفجار شدیدی در سراسر مناطق الخلیل، اورشلیم (قدس اشغالی) و رام‌الله به گوش رسیده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده اند که صدای آژیرها در منطقه ابو قرینات، نزدیک دیمونا در نقب به گوش می‌رسد و این امکان وجود دارد که یک موشک از نوار غزه به سمت منطقه دیمونا شلیک شده باشد.

یک روز پیش از حادثه دیمونا نیز روزنامه صهیونیستی هاآرتص اعلام کرده بود انفجار شدیدی در یکی از مراکز امنیتی حساس رژیم صهیونیستی در منطقه گوش دان (شامل تل‌آویو‏، منطقه مرکزی و بخش کمی از منطقه جنوبی سرزمین‌های اشغالی فلسطین)  به وقوع پیوسته است. به نوشته این روزنامه، در حین آزمایش در کارخانه تومر در شهر رمله، که موتورهای موشکی تولید می‌کند، یک انفجار شدید رخ داد. این انفجار تلفات جانی نداشته است.

صهیونیست‌هایی که در نزدیکی محل انفجار بودند از وقوع آتش‌سوزی در پی این انفجار خبر دادند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.