۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵
کد خبر: 750543

مسئول نمایندگی اداره صنعت، معدن و تجارت جغتای گفت: شاخص‌ پروانه‌های جواز تاسیس صنعتی صادر شده طی یک سال گذشته نسبت به سال ۹۸ در شهرستان جغتای بیانگر افزایش چشمگیر سرمایه‌گذاری صنعتی در این شهرستان است.

افزایش سرمایه‌گذاری صنعتی در جغتای

به گزارش قدس آنلاین، هادی چوپانی عنوان کرد: طی یک سال گذشته ۳۳ فقره جواز تاسیس صنعتی با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری یک هزار و ۹۲۹ میلیارد ریال در شهرستان جغتای صادر شده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل‌تر افزایش داشته است.

وی اظهار کرد: تعداد پروانه‌های جواز تاسیس در شهرستان جغتای در سال ۹۸ کمتر از یک سوم نسبت به سال گذشته بود و تنها ۱۰ فقره جواز تاسیس با پیش بینی سرمایه گذاری ۳۰۸ میلیارد ریال در این شهرستان صادر شده بود.

مسئول نمایندگی اداره صنعت، معدن و تجارت جغتای گفت: همچنین طی یک سال گذشته ۲ پروانه بهره برداری با حجم سرمایه گذاری افزون بر ۱۰ میلیارد ریال در جغتای به ثمر نشست.

چوپانی عنوان کرد: در بخش سرمایه گذاری و طرح‌های بهره برداری شده بخش صنعت سال ۹۹ نسبت به سال قبل تر ۴ میلیارد ریال بیشتر بوده است.

وی بیان کرد: وجود معدن کرومیت و کارخانه فروکروم در شهرستان زمینه توسعه اشتغال خوبی در این بخش را فراهم کرده است و با ارتقاء زیر ساخت‌های لازم زمینه جذب سرمایه‌گذاران مختلف در بخش‌های صنعت و معدن فراهم شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.