۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸
کد خبر: 750556

نباید حرفی بزنیم که این معنا را تداعی کند که حرف آنها را تکرار می کنیم. چه در باره شخص شهید سلیمانی یا نیروی قدس

فوری/واکنش رهبر انقلاب به فایل صوتی ظریف

رهبر معظم انقلاب به ماجرای انتشار سخنان ظریف واکنش نشان دادند.

به گزارش قدس آنلاین، رهبر معظم انقلاب در بخشی از بیانات مهم شان در گفتگوی مستقیم تلویزیونی با مردم  به ماجرای فایل صوتی ظریف اشاره کرده و فرمودند: این روزها سخنانی از برخی مسئولان شنیده می شود که مایه تعجب و مایه تاسف است و شنیدیم که رسانه های دشمن و مخالف جمهوری اسلامی این حرف ها را پخش کردند. انسان متاسف می شود وقتی این مطالب را می شنود. برخی این حرف های تکرار حرف های خصمانه دشمنان است.

ایشان تاکید کردند: دشمنان سالهاست از نفوذ جمهوری اسلامی به شدت ناراحت هستند. از نیروی قدس و شهید سلیمانی ناراحت بودند برای این و برای او را به شهادت رساندند.

رهبری تاکید کردند:‌نباید حرفی بزنیم که این معنا را تداعی کند که حرف آنها را تکرار می کنیم. چه در باره شخص شهید سلیمانی یا نیروی قدس. این خطای بزرگی است که از مسئول جمهوری اسلامی نباید این خطا سر بزند. 

منبع: خبر آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ... ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    1 0
    لشکر فتنه به سردارِ علی تاخته است بس که در بازی برجام، به خود باخته است کینه از آیینه دارند و به دل مشتی سنگ ننگ بر آن همه تزویر و خیانت، صد ننگ ای حقیرانِ سیاست زده یِ غرب گدا شرف و عزت خود را همه کردید فدا...؟! دشمن از سایه ی او جان و تنش می لرزید به چه قیمت؟ که دو روزی به حکومت برسید به خداوند که که بیچاره تر از خار و خسید سخت از قاسم و از هیمنه اش می ترسید چه کسی دیده که او تکیه به میزی بزند..؟ یا پی پست و زر و جاه و مقامی بدود...؟ مردِ میدان عمل بود نه تزویر و ریا او سلیمان وطن بود سیاست زده ها شرمتان باد از آن دست به خون غلتیده شرمتان باید از آن قدِّ ز هم پاشیده بی لیاقت تر از آنید کز او یاد کنید با حماقت دل کفار زمان شاد کنید توبه از غفلت خود کرده و بیدار شوید تا غباری به کف پای علمدار شوید - طعنه بر غیرت و اخلاص علمدار زدی؟ طعنه بر قدرت میدان سپهدار زدی چند سالیست به برجام تهی می بالی سبد عزتت از سیب و گلابی خالی متوسل نشو با کینه به هر رای و سخن حُرمتِ قاسمِ بی دستِ وطن را نشکن با تب دیپلماسی لاف نزن یاوه نگو شرم کن از بدنِ بی سر و صدپاره ی او سالها در پی معشوق به میدان زده بود ما در آرامش و او سینه به طوفان زده بود بود سربازِ وفادار حسین بن علی (ع) نه چو تو عاشق یک خنده ی وَندی و کِری تو چه می دانی از آن عشق که بی تابش کرد تو چه می فهمی از آن جان که زر نابش کرد تو دلت خوش به مدال آوری برجام است شاد از آن لحظه که با دستِ کَری دادی دست کرخه و شام و شلمچه حلب و کرببلا می شناسند همه سینه ی مجنونش را آرزو داشت که در راه علی (ع) سر بدهد سر که نه- دست که نه- سوخته پیکر بدهد سالها سوخته از آتشِ غم، دشت به دشت با دلِ خون پی لیلای شهادت می گشت منتظر بود به همراه شهیدان سقا تا در آغوش بگیرد تن مجروح اش را دستِ سردار نگهدار وطن هست هنوز سایه اش بر سر این مرز کهن هست هنوز لشکر سید علی مهد سلیمانی هاست بهراسید که فرمانده ی میدان آقاست نعیمه امامی اشلق 12-13 اردیبهشت 1400 19 رمضان