بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدللّه رب العالمین و صلّی اللّه علی سیّد المرسلین محمد و آله الطاهرین لا سیّما بقیّة الله فی الأرضین

إِنَّ النَّاسَ فِی تِلْکَ اللَّیْلَةِ فِی صَلَاةٍ وَ دُعَاءٍ وَ مَسْأَلَةٍ وَ صَاحِب هَذَا الْأَمْرِ فِی شُغُلٍ تَنَزَّلُ الْمَلائِکَةُ إِلَیْهِ بِأُمُورِ السَّنَةِ مِنْ غُرُوبِ الشَّمْسِ إِلَی طُلُوعِهَا مِنْ کُلِّ أَمْرٍ...

شایسته است در این لیالی که ملائکه الهی مقدرات سال را بر امام زمان علیه السلام نازل می کنند به انجام این وظائف اهتمام نمائیم؛
 
* مومنان به تجدید عهد با ولیّ امر و صاحب لیلة القدر و وارث غدیر حضرت بقیة‌الله ‌عجّل الله تعالی فرجه‌ اقدام نموده با خواندن دعای معروف «اَللهم کُن لِوَلِیکَ...» و «زیارت آل یس» از نور هدایت آن هدایتگر الهی بهره مند شویم.

* همگان این شب را برای کسب معارف دین، توبه، دعاء، پاک ساختن نیّات و درخواست هدایت، امنیت و سلامت برای همه بنی نوع بشر، غنیمت بدانیم تا به عنایت حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله فرجه این بیماری فراگیر و نقاط ضعف اقتصادی، اجتماعی و مناهی و معاصی که هویّت جامعه را تهدید می‌کند برطرف شود.

* اینجانب از همه ی منتظران خاصه خطباء، شعراء و ذاکرین، خاضعانه استدعا دارم که دل‌ها را متوجّه آن امام عزیز و مهربان نمایند و به طور خاص بخشی از مجالس را در تمامی ایام سال به دعای متضرعانه برای فرج موفور السّرورش اختصاص دهند؛ وظیفه همه مسلمانان دعای همگانی برای فرج است.                                                                                                                                                                                                          
«اللهم اکشف هذه الغمة عن هذه الامة بحضوره و عجل لنا ظهوره انهم یرونه بعیدا و نراه قریبا»

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.