سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در قانون بودجه سال جاری ۲۴۰ میلیارد ریال برای ساخت بیمارستان شهر گلبهار به تصویب رسیده است که پیگیری برای تخصیص آن در حال انجام است.

اختصاص بودجه ۲۴۰ میلیارد ریالی برای ساخت بیمارستان شهر گلبهار

به گزارش قدس آنلاین، دکتر محمد وجدانی در نشست بررسی ارتقای تشکیلات بهداشت و درمان گلبهار اظهار کرد: طراحی چارت نیروی انسانی بیمارستان گلبهار نیز در حال انجام است و بر اساس برنامه‌ریزی قرار است ۶۴ نیروی انسانی در گروه‌های مختلف به این مرکز اختصاص داده شود.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد بابیان اینکه باید تمامی اقدامات در شأن مردم منطقه و کاهش مشکلات حوزه بهداشت و درمان باشد تصریح کرد: طرح تفضیلی شبکه بهداشت و درمان شهر گلبهار نیز پس از طراحی به وزارت بهداشت ارسال خواهد شد تا پس از بررسی چارت نیروی انسانی توسط وزارت در قانون بودجه سال ۱۴۰۱ گنجانده شود.

وی یادآور شد: بیمارستان طالقانی نیز به‌زودی جنرال می‌شود و می‌تواند به‌عنوان مرکز معین، شهرهای گلبهار و چناران را زیرپوشش قرار دهد.

وجدانی تأکید کرد: در قانون بودجه سال جاری ۲۴۰ میلیارد ریال برای ساخت بیمارستان شهر گلبهار به تصویب رسیده است که پیگیری برای تخصیص آن در حال انجام است.

گفتنی است؛ در نشست بررسی ارتقای تشکیلات بهداشت و درمان گلبهار معاونین درمان، بهداشت و توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد، فرماندار شهرستان، مدیر شبکه بهداشت و درمان گلبهار، امام‌جمعه و جمعی از مدیران این شهرستان حضور داشتند.

انتهای پیام

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.