نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال قطر با انتقاد شدید از عملکرد کنفدراسیون فوتبال آسیا مدعی شد AFC هیچ هدفی به جز دریافت پول از برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ندارد و اجازه نمی‌دهد این رقابت‌ها پیشرفت کند.

 انتقاد تند نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال قطر از AFC

قدس آنلاین؛ احمد بن علی الانصاری نایب رئیس پیشین فدراسیون فوتبال قطر با انتقاد از عملکرد باشگاه‌های قطری در لیگ قهرمانان آسیا گفت قدرت الدحیل و السد ما را فریب داده بود. در مورد الریان تقریبا همه چیز قابل پیش‌بینی بود و مشخص بود این تیم توان صعود را ندارد اما دو قدرت اصلی فوتبال قطر همیشه مدعی بودند و پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شدند. به اعتقاد من چیزی برای این دو باشگاه کم نبوده و همه امکانات را در اختیار داشتند. کادر فنی و بازیکنان خارجی این دو باشگاه باید پاسخگو باشند و عملکرد آنها بررسی شود. باید مقصرین ناکامی تیم‌های قطری را در این رقابت‌ها پیدا کنیم. مشکل از سطح ضعیف لیگ ماست، لیگ قهرمانان در سطح بالایی برگزار نمی‌شود و رقبای ما قدرتمند نیستند، این ضعف لیگ قطر است که باعث می‌شود عملکرد ضعیفی در این بازی‌ها داشته باشیم.

نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال قطر اضافه کرد: شغل AFC جمع کردن پول است و آنها خواسته‌ای به جز این ندارند. کنفدراسیون فوتبال آسیا توان استفاده از VAR در مرحله گروهی را ندارد و به همین راحتی اشتباهات داوری موجب تغییر سرنوشت بازی‌ها می‌شود؟ این مسئله باورنکردنی است.

از سوی دیگر چطور می توانیم بپذیریم که بخش زیادی از فوتبال دوستان در آسیا نتوانستند بازی‌های لیگ قهرمانان را تماشا کنند و AFC هواداران فوتبال را از دیدن بازی‌ها محروم کرده است؟ این مسائل تاسف برانگیز است و نشان می‌دهد کنفدراسیون آسیا یک سازمان پولی است و همه خواسته‌ها و اهدافش فقط برای کسب پول است و به همین دلیل است که لیگ قهرمانان پیشرفتی ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.