کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش باران همراه با رعد و برق، وزش باد و احتمال آبگرفتگی و رواناب امروز چهارشنبه در خراسان رضوی ادامه دارد و از فردا تا روز جمعه از شدت آن کاسته ‌می‌شود.

بارش باران در خراسان رضوی تا پایان هفته ادامه دارد

به گزارش قدس آنلاین، زهرا آهنگرزاده  افزود: از عصر روز جمعه این هفته سیستم بارشی دیگری از مناطق شمال غرب استان خراسان رضوی فعال می‌شود.

وی ادامه داد: بارشهای بهاری در بیشتر شهرستانهای خراسان رضوی طی روز گذشته تاکنون باریده است که بیشترین میزان بارندگی در گناباد با ۲۴ میلیمتر رخ داده است و پس از گناباد بیشترین بارش در شهرستانهای بجستان با ۱۴ میلیمتر و جغتای با ۹ میلیمتر گزارش شده است و میزان بارش ثبت شده در مشهد طی این مدت سه میلیمتر بوده است.
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به روند افزایشی دمای هوا تا روز جمعه هفته جاری گفت: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۲۱ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که به تدریج افزایش یافته است و در پایان هفته به ۲۷ درجه می رسد همچنین کمینه دمای هوای دیشب مشهد ۱۳ درجه بود که تا پایان هفته به میزان ۲ تا سه درجه افزایش می یابد.
آهنگرزاده افزود: کوهسرخ با کمینه دمای هوای ۱۰ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۲۷ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی  طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

وی ادامه داد: بیشترین وزش باد طی این مدت در استان خراسان رضوی و در شهرستان سبزوار با سرعت ۳۶ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.