نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم از روز شنبه یازدهم اردیبهشت آغاز به کار کرده و به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) نیز در این آوردگاه مهم فرهنگی با ارائه ۳۰۰ عنوان اثر حضوری فعالی خواهد داشت.

حضور فعال «به نشر» در نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم

به گزارش قدس آنلاین، مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی در تشریح جزئیات این نمایشگاه گفت: «به نشر» به عنوان یکی از ناشران فعال در زمینه تولید و عرضه کتاب های دینی و مذهبی، با مجموعه متنوعی از قرآن، مفاتیح الجنان، صحیفه سجادیه، نهج البلاغه و ادعیه مناسبتی در قطع و مدل های بسیار چشم نواز و مختلف در این نمایشگاه حضور دارد.

حسین سعیدی اظهار کرد: با همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران (برگزار کننده نمایشگاه) تعداد ۳۰۰ عنوان کتاب از کتاب های «به نشر» در حوزه های معارف اسلامی، دین و دفاع مقدس در این نمایشگاه به علاقه مندان عرضه می شود.

وی با اشاره به اینکه آثار ارائه شده «به نشر» در این نمایشگاه شامل دو بخش محتوایی و فروشگاهی در رده های سنی کودک، نوجوان، بزرگسال و قرآن و ادعیه می شود، ادامه داد: در بخش کودک، کتاب های تربیتی بسیار مفیدی در زمینه آموزش احکام، فرهنگ وقف و خداشناسی، در بخش نوجوان کتاب هایی با موضوع آشنایی با پیامبران، سبک و سیره اهل بیت(ع) و شناخت یاران و اصحاب ایشان و در بخش کتاب های بزرگسال، آثار متنوعی در حوزه معارف اسلامی، احکام، سیره اهل بیت(ع) و سبک زندگی اسلامی ایرانی ارائه می شود.

سعیدی یادآور شد: خرید از این نمایشگاه با ۲۰ درصد تخفیف و ارسال رایگان خواهد بود. علاقه مندان برای شرکت در نمایشگاه و تهیه کتاب تا ۲۰ اردیبهشت می توانند به سایت IQFA.IR مراجعه کنند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.