حجت الاسلام میرتاج الدینی گفت: سرنوشت افرادب همچون انور سادات و حسنی مبارک در انتظار کسانی است که با خیانت به امت اسلامی کمپ‌دیویدهای جدید را با نام عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی امضا کردند.

سرنوشت سادات ومبارک درانتظارحاکمانی است که باکمپ‌دیویدهای جدیدوعادی سازی روابط به جهان اسلام خیانت کردند/روزقدس تا آزادی قبله اول مسلمانان پابرجاست

قدس آنلاین: حجت الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، روز قدس را مناسبتی ماندنی و جاودانه تا روز رهایی این مکان مقدس از چنگاه صهیونیست ها و میراث امام راحل(ره) خواند و گفت: بسیای از  پیش بینی‌های امام خمینی(ره) علیه در مورد رژیم صهیونیستی و آینده آن تا به امروز تحقق پیدا کرده و وعده آزادی قدس هم انشا الله  بزودی رخ خواهد داد.

نماینده مردم تبریز با یاداوری اینکه این روز به یک مناسبت بین‌المللی و تثبیت شده در بین ملت های مسلمان و جهان اسلام بدل شده و هر سال تاثیرگذارتر و مهمتر می‌شود، افزود:  امسال شرایط منطقه و اوضاع بین‌المللی متفاوتتر از گذشته و به نوعی و ویژه است زیرا تحرکات رژیم اشغالگر قدس در منطقه و اقدام برخی از رژیم های مرتجع و وابسته عرب برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی که یک پروژه نفوذ بود و پای صهیونیست ها و توطئه های آنها را به منطقه ما و خلیج فارس باز کرد و زمینه ساز تحرکات ایذایی علیه جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت شد. و برخی از اقدامات تروریستی و حوداث خرابکارانه را باید به این موضوع نسبت داد اگرچه این رژیم منحوث ضربات و لطمات به مراتب شدیدتری را از محور مقاومت  در منطقه دربافت کرد و در آینده هم دریافت خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر امسال به دلیل شرایط کرونایی و خطرات ناشی از امکان سرایت و گسترش این بیماری مرگبار و لزوم رعایت پرتکل های بهداشتی بنابر تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مثل سنوات گذشته مراسم راهپیمایی. تظاهرات مردمی و تجمعات را نخواهیم داشت و باید با استفاده از ظرفیت‌ها و ابزارها و امکانات دیگری صدای نفرت و پیام انزجار ملتها از رژیم جنایتگار صهیونیستی و پیام حمایت از ملت فلسطین به گوش جهانیان برسد و پرچم دفاق از قدس شریف برافراشته نگه داشته شود.

میرتاج الدینی تاکید کرد: این یک آرمان بنیادی و هدف غایی است که ما قدس شریف و فلسطین را فراموش نخواهیم کرد و تا آزادی قدس و مسجد الاقصی به مجاهدت و پایدار ادامه خواهیم داد و اظهار داشت: رژیم اشغالگر قدس همواره با پشتیبانی آمریکا و انگلیس و نفوذ در رژیم‌های مرتجع و وابسته منطقه به دنبال آن بوده تا جای پایی در جهان عرب و جهان اسلام برای خودش بیابد و ورابط را عادی کند. این یکی از برنامه های مهم و جدی آنهاست که متاسفانه با خیانت برخی از رژیم ها و ححومت های غیر مردمی شاهد باز شدن جای پای این رژیم کودک کش به منطقه بودیم .

وی خاطرنشان کرد: اما مهم اینست که ملتهای مسلمان منطقه به این خیانت و توطئه و عادی سازی تن نخواهند داد و هر رژیم و حکومتی که گام در این مسیر خیانت بگذارد و و یک گام به سمت رژیم صهیونیستی بردارد صدها برابر از ملت ها دور خواهد شد و منفور  می‌شود.

میرتاج الدینی گفت: سرنوشت افرادی همچون انور سادات و حسنی مبارک و همه سیاستمداران خائنی که دست به سوی رژیم جعلی صهیونیستی دراز کردند  روشن و در انتظار سیاستمداران و حکام دیگری است که با امضای کمپ دیویدهای جدید بنام عادی سازی روابط  گام در این راه گذاشتند و سند خیانت خود به جهان اسلام را امضا کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.