نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: تهیه مسکن برای محرومین نیازمند تلاش مضاعف و برنامه ریزی های بلند مدت می باشد.

تهیه مسکن برای محرومین نیازمند تلاش و برنامه ریزی های بلند مدت می باشد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام نصراله پژمان‌فر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در بازدید از مجموعه جهادی رنگ خدا با بیان این مطلب افزود:اگر بتوانیم کاری برای نیازمندان انجام دهیم که از محرومیت درآمده و فضای زندگی شان تغییر کند کار بسیار بزرگی انجام شده است.  
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اقداماتی که برای محرومین انجام می شود اقدامات ضروری است که یکی از اقدامات مهم و موثر در برطرف کردن محرومیت نیازمندان تامین مسکن آنان می باشد چون با داشتن سرپناه احساس امنیت و آرامش به انسان دست می دهد.
پژمان فر تصریح کرد: کاری که گروه جهادی رنگ خدا انجام می دهد  بسیار بزرگ است که مسکن انبوه در بازه زمانی کوتاه، به صورت مهندسی شده، قابل دفاع و با حداقل قیمت در اختیار عموم قرار می دهد.
وی با تاکید بر استفاده ازظرفیت مشارکت های مردمی و خیرین گفت:انشالله با برطرف کردن مشکل مسکن نیازمندان فقرزدایی در جامعه به حداقل خواهد رسید.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی  افزود: کار بسیار ارزشمندی انجام شده است که همه باید همکاری لازم را داشته باشند تا مسئله در یک افق بلند خودش را پیدا کند به چشم‌انداز و برنامه ریزی برسد و با تحویل مسکن های به موقع و حداقل قیمت به نیازمندان در اشخاص اعتماد به نفس ایجاد شده تا کمک های خود را به خیرین بسپارند.
در ابتدای این دیدار سید رضا سیدی مدیر اجرایی گروه جهادی رنگ خدا توضیحاتی را در خصوص تشکیل گروه، و برنامه های در دست اقدام ارایه کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.