همزمان با روز جهانی قدس تمثال‌هایی مزین به تصاویر شهدای مقاومت، مدافعان حرم و رهبران مسلمان جهان در صحن و سرای حرم مطهر رضوی نصب شد.

نصب تصاویر شهدای جبهه مقاومت در صحن‌های حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حضرت امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند تا مرحله جدیدی در همبستگی با مسئله فلسطین و مبارزه ملت فلسطین در سایه بیداری ملت‌های مسلمان و آزادی خواه در منطقه و جهان در برابر صهیونیست‌ها و استکبار جهانی آغاز شود.

شهدای مقاومت

شهدای بسیاری در راه مقاومت و دفاع از مرزهای اسلام جان خود را نثار کردند و امروز به مناسبت روز جهانی قدس و به منظور پاسداشت یاد و خاطره این شهدا، تصاویری مزین به نام این شهدا در صحن و سرای بارگاه نوارنی ثامن الحجج(ع) به تصویر کشیده شد.

تصاویر شهدایی همچون شیخ نمر باقر النمر، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر مجاهدان یمن شیهد مصطفی بدرالدین، شهید فتحی شقاقی، شهید شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین، عماد مغنیه فرمانده رزمندگان حزب الله و... از جمله تصاویری است که در اماکن مختلف حرم مطهر رضوی به نمایش گذاشته شده است.

حاج قاسم سلیمانی

همچنین از دیگر تصاویر می‌توان به نام شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی، مصطفی چمران، حاج حسن شاطری، حاج حسین همدانی، محمود کاوه، نوای صفوی، نورعلی شوشتری، مرتضی چمران، حسن تهرانی مقدم و... اشاره کرد.

انتهای پیام/

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.