معاون هماهنگ‌کننده سپاه در گفتگویی در تلویزیون به فایل صوتی اخیر منتشرشده از ظریف واکنش نشان داد.

سردار نقدی: این روزها دوباره حاج‌قاسم را ترور کردند/ افرادی که یک دقیقه هم به سربازی عادی نرفته‎‌اند، به محبوبیت سردار سلیمانی حسادت می‎‌کنند

سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه با بیان اینکه این‌ها بدترین و زشت‌ترین اتهام را به مردی که تمام عمر خود را وقف دفاع از ایران کرد، نسبت دادند و بعد از تذکر رهبر انقلاب به جای عذرخواهی از اتهامات خود، از پخش شدن اظهاراتشان ابراز تاسف کردند، گفت: افرادی که یک دقیقه هم به سربازی عادی نرفته‎ اند، به محبوبیت سردار سلیمانی حسادت می‎‌کنند. سلیمانی عمرش را فدای ملت کرد، تمام بدن حاج قاسم پر از زخم بود.

سردار نقدی اظهار داشت: این‌ها بدترین و زشت‌ترین اتهام را به مردی که تمام عمر خود را وقف دفاع از ایران کرد، نسبت دادند و بعد از تذکر رهبر انقلاب به جای عذرخواهی از اتهامات خود، از پخش شدن اظهاراتشان ابراز تاسف کردند. افرادی که یک دقیقه هم به سربازی عادی نرفته‎‌اند، به محبوبیت سردار سلیمانی حسادت می‎کنند. سلیمانی عمرش را فدای ملت کرد، شما حتی یک شب هم برای نگهبانی از وطن بیدار نمانده‌‎اید.

وی گفت: یک حرفی بزنید که فردای قیامت بتوانید به روی پیغمبر خدا نگاه کنید؟ چه کسی خرمشهر را آزاد کرد؟ چه کسی بساط شرارت های شرق کشور را برچید؟ چرا نمک نشناسید؟

منبع: روزنامه جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.