۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹
کد خبر: 751167

برگزاری یک مهمانی در فدراسیون فوتبال آن هم به میزبانی یک باشگاه لیگ برتری هنوز هم حاشیه‌های خودش را به همراه دارد.

فدراسیون فوتبال،شایعات جدید و یک باتلاق خطرناک

به گزارش قدس آنلاین؛ فدراسیون فوتبال این روزها در حال دست و پا زدن برای رهایی از باتلاق گذشتگان است و رئیس جدید هم در اظهارنظرهای خود از عزمش برای بهبود شرایط می گوید.
در این میان اما فدراسیون جدید اقدام به انجام اعمالی می کند که یادو خاطره گذشتگان را زنده می کند و همه را به این نتیجه می رساند که گذشته تکرار خواهد شد.
بعد از آن بیانیه عجیب و سوال برانگیز درخصوص صعود سه نماینده ایران به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، حالا ماجرای جلسه خاص با بعضی از اهالی رسانه در روزهای گذشته سروصدای زیادی به راه انداخته است.جلسه ای که خیلی زود حسین شریفی مدیرروابط عمومی این فدراسیون را برآن داشت تا مقابل دوربین های تلویزیونی قرار بگیرد و از این حرف بزند که فدراسیون خرجی برای آن شب نکرده است و هر آنچه که بوده متولی اش باشگاه سایپا بوده است! 


شریفی هیچ توضیحی نداد که چرا فدراسیون دست به چنین اقدامی زده و در جلسه اش با اهالی رسانه حاضر شده که میزبانش سایپا بوده باشد؟تیمی که حضورش در رخدادهای مربوط به فدراسیون در هفته های پایانی لیگ پیچیده و شائبه برانگیز است و بدون شک این اتفاق باعث ایجاد حرف و حدیث های زیادی خواهد شد و بر حواشی فدراسیون دامن خواهد زد.

از اظهارنظرهای سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال اینطور برداشت می شود که میزبان نبودن فدراسیون یک عامل منطقی است و هر عامل خارجی که مثلا اسپانسر باشد می تواند تدارکات مهمانی را برای رخدادهایی اینچنینی ببیند.
فدراسیون عزیزی خادم که با شعار شفاف سازی و اصلاح ساختارها و اعمال غلط گذشته روی کار آمده، در ادامه چگونه می تواند پاسخگوی ابهاماتی باشد که در خصوص این حواشی و به خصوص میزبان بودن سایپا ایجاد شده است؟
فدراسیون فوتبال که این روزها یک ورشکسته به تمام معناست به چه دلیل و با چه هدفی چنین جلساتی را برگزار می کند؟ آیا این جلسات می تواند از میزان بدهی های کلان فوتبال ایران بکاهد یا فقط قرار است شایعات و شائبه های جدیدی را در فوتبال ایران  ایجاد کند؟
شکی وجود ندارد که برگزاری این جلسات کمکی به شفاف سازی نخواهد کرد و فقط باتلاق ایجاد شده را عمیق تر و وسیع تر خواهد کرد؛ باتلاقی که در نهایت برای فوتبال ایران به ارث می ماند و عزیزی خادم هم مثل تاج بدون هیچ پاسخگویی در را می بندد و از هما راهی که آمده می رود!

منبع: خبر آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.