بازی‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال با برگزاری ۶ دیدار در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود.

سپاهان - پرسپولیس؛ جنگ صدرنشینی در نصف جهان/ استقلال - ذوب آهن؛ فرهاد به دنبال ادامه راه شیرین

قدس آنلاین: مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال قرار است امروز و فردا پیگیری شود. در حساس‌ترین بازی ها، پرسپولیس به مصاف سپاهان می‌رود و استقلال هم میزبان ذوب آهن است.

مس رفسنجان- نساجی مازندران/ شنبه ساعت ۲۰:۴۵

تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال به مصاف تیم نساجی مازندران می‌رود. این تیم کرمانی در هفته بیست و یکم  برابر تیم نفت مسجد سلیمان شکست خورد و با ۲۸ امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفت.

شاگردان ربیعی قصد دارند با برتری برابر حریف شمالی خود شکست هفته قبل را جبران کنند و جایگاه  خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند.

در آن طرف، تیم نساجی مازندران با شکست برابر تیم سپاهان در هفته بیست و یکم در وضعیت بحرانی به سر می‌برد و با ۱۶ امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار دارد.

تیم نساجی یکی از کاندیداهای اصلی سقوط به لیگ دسته یک است به همین علت هر بازی حکم فینال را برای این تیم شمالی دارد.

حسن نجفی و ایوب کلانتری  به علت محرومیت  و سعید جلالی راد، کریم اسلامی و مجتبی بیژن به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم نساجی در این بازی نیستند.

علی آل کثیر هم به علت آسیب دیدگی در ناحیه مچ پا وضعیت مبهمی برای این بازی دارد.

صنعت نفت آبادان- آلومینیوم اراک/ شنبه ساعت ۲۱:۱۵

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال پذیرای تیم فوتبال آلومینیوم اراک است. این تیم آبادانی هفته گذشته با یک گل برابر گل گهر سیرجان شکست خورد و با ۲۵ امتیاز در جایگاه دهم قرار گرفت.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان قصد دارد از میزبانی خود در این بازی استفاده کند و با برتری برابر آلومینیوم اراک شکست هفته قبل را جبران کند.

در آن طرف، تیم فوتبال آلومینیوم اراک هفته گذشته برابر پیکان در ورزشگاه خانگی خود متوقف شد و با ۲۹ امتیاز در رتبه پنجم قرار گرفت.

شاگردان منصوریان قصد دارند با پیروزی برابر صنعت نفت آبادان با دست پر به اراک برگردند.

ماشین سازی تبریز- سایپا/ شنبه ساعت ۲۱:۱۵

تیم قعرنشین  ماشین سازی تبریز در وضعیت بحرانی به سر می‌برد و با ۱۰ امتیاز در انتهای جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال  قرار دارد.

تیم ماشین سازی با شرایط فعلی شانس زیادی برای بقا در لیگ برتر فوتبال ندارد، اما این تیم تبریزی برای اعاده حیثیت فوتبال تبریز به مصاف حریفان می‌رود.

به هر حال شاگردان اکبرپور محکوم به برد برابر سایپا هستند  و به طور حتم آن‌ها  بازی انتحاری ارائه می‌دهند تا  دومین برد خود را در لیگ برتر به دست آورند.

تیم فوتبال ماشین سازی از لحاظ مالکیتی با مشکلاتی مواجه است و حتی فعالیت‌های این تیم تبریزی هفته گذشته  قرار بود تعلیق شود که با تلاش‌های صورت گرفته این تیم همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

نارنجی پوشان سایپا وضعیت خوبی در جدول رده بندی ندارند و با ۱۸ امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار دارند.

فراز کمالوند مدیر سابق استقلال چند روز قبل به عنوان سرمربی سایپا انتخاب شد.

سپاهان- پرسپولیس / یکشنبه ساعت ۲۰:۲۵

تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در یک دیدار حساس و مهم در ورزشگاه نقش جهان  به مصاف یکدیگر می‌روند.

دیدار سپاهان و پرسپولیس همواره جذاب و دیدنی  بوده  و به ال کلاسیکوی ایران معروف است.

این ۲ تیم  رقابت جدی برای قهرمانی در لیگ برتر فوتبال را دارند به همین علت با تمام قوا به مصاف هم می‌روند.

طلایی پوشان اصفهانی هفته گذشته با برتری برابر تیم نساجی مازندران ۴۴ امتیازی شدند و در صدر جدول رده بندی قرار گرفتند. آن‌ها قصد دارند تا با برتری برابر سرخپوشان پایتخت صدرنشینی خود را در جدول رده بندی تثبیت کنند.

با توجه به اینکه شاگردان نویدکیا در لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشتند به همین علت زمان بیشتری برای آماده سازی داشتند.

در آن طرف، تیم فوتبال پرسپولیس بعد از صعود مقتدرانه به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هفته پیش به تهران بازگشت. این تیم بعد از گذراندن قرنطینه یک هفته‌ای به مصاف تیم سپاهان می‌رود.

نژاد مهدی، شایان مصلح و محمدرضا خلعتبری  غایبان سپاهان در این بازی هستند.

میلاد سرلک، سید جلال حسینی، کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی بازیکنان مصدوم پرسپولیس هستند.

سعید آقایی بازیکن پرسپولیس که به علت ابتلا به کرونا نتوانست تیمش را در بازی‌های آسیایی همراهی کند مشکلی برای بازی با سپاهان ندارد.

تیم‌های پرسپولیس و سپاهان تاکنون ۷۴ بار به مصاف یکدیگر رفتند که حاصل آن ۲۵ برد برای پرسپولیس، ۱۸ برد برای سپاهان و ۳۱ دیدار هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.علاوه بر این، آخرین شکست پرسپولیس در اصفهان به لیگ پانزدهم برمی گردد و باید دید طلسم ۲۱۰۰ روزه سپاهان مقابل پرسپولیس می شکند یا نه.

پیکان- تراکتور/ یکشنبه ساعت ۲۱:۲۰

تیم فوتبال پیکان هفته گذشته توانست یک امتیاز  برابر تیم آلومینیوم اراک کسب کند و با ۲۶ امتیاز در جایگاه نهم قرار بگیرد.

خودروسازان قصد دارند با برتری برابر تراکتور رتبه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند.

در آن طرف، تیم تراکتور بعد از صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به دنبال این است که در بازی‌های لیگ برتر فوتبال هم روند رو به رشد خود را ادامه بدهد و با برتری برابر تیم پیکان در کورس مدعیان قهرمانی قرار بگیرد.

اشکان دژاگه و مسعود شجاعی بعد از بازی‌های آسیایی در تمرینات تیم تراکتور شرکت نکردند. آن‌ها در بازی با پیکان هم حضور نخواهند داشت.

محمد ابراهیمی، دانیال اسماعیلی و فرزاد حاتمی هم به علت مصدومیت نمی‌توانند تیم پیکان را در این بازی همراهی کنند.

استقلال- ذوب آهن/ یکشنبه ساعت ۲۲:۱۵

آبی پوشان پایتخت توانستند به عنوان صدرنشین  به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند. شاگردان مجیدی با وجود اینکه در گروه سختی از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قرار داشتند، اما مقتدرانه به مرحله حذفی این رقابت‌ها راه یافتند.

آبی پوشان پایتخت برای ماندن در کورس رقابت با مدعیان قهرمانی به ۳ امتیاز بازی با ذوب آهن نیاز دارند و به طور حتم با تمام قوا به مصاف حریف اصفهانی خود می‌روند.

محمد دانشگر توسط فرهاد مجیدی بخشیده شده و در تمرینات استقلال حضور دارد.

شاگردان حسینی در تیم ذوب آهن وضعیت خوبی در جدول رده بندی ندارند و با ۱۸ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول رده بندی قرار دارند. آن‌ها قصد دارند با برتری برابر آبی پوشان پایتخت رتبه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند.

وریا غفوری، نادری و کریم زاده مصدومان تیم استقلال هستند و قادر به همراهی تیم خود در بازی با ذوب آهن نیستند.

فرشاد محمدی مهر، قاسم حدادی فر و دارکو بیدوف به علت مصدومیت نمی‌توانند تیم ذوب آهن را در این بازی همراهی کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.