بسیاری از پیشکسوتان استقلال در برهه کنونی معتقدند بزرگ‌ترین دغدغه کادرفنی استقلال باید موفقیت در رقابت‌های لیگ برتر باشد، اما در حال حاضر مجیدی یک دغدغه بزرگ و کلیدی دارد که این موضوع را به اطلاع مسئولان باشگاه استقلال هم رسانده تا آن‌ها فکری برای ماجرای تمدید قراردادهای بازیکنان استقلال کنند.

مجیدی و کابوس تمدید با ۱۰ بازیکن

دغدغه فرهاد در حال حاضر حفظ شالکه کلی تیم است، مجیدی بلافاصله پس از پایان مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مدیران باشگاه پیغام داد که با بازیکنان کلیدی تیمش تمدید قرارداد شود، اما مدیران باشگاه استقلال اصرار دارند او فهرستی از بازیکنان دلخواهش ارائه دهد تا بتوانند بر اساس سلیقه کادر فنی بازیکنان را برای مذاکره دعوت کنند.

اما بدون تردید ۱۰ ستاره استقلال که قرارداد آن‌ها رو به اتمام است با پیشنهادهای وسوسه برانگیزی برای لیگ بعد مواجه خواهند شد که این مسئله می تواند دردسرهای استقلال و مدیرانش را برای حفظ آن‌ها سخت کند.

سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد نادری، هروویه میلیچ، آرش رضاوند، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، ارسلان مطهری و شیخ دیاباته بازیکنانی هستند که با پایان یافتن فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر قراردادشان به پایان می‌رسد، اما به دلیل حضور این تیم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و رویارویی با الهلال عربستان در شهریورماه تا آن زمان به عنوان بازیکن این تیم شناخته می‌شوند.

حفظ ستاره ها

البته برخی بازیکنان که قراردادشان به اتمام رسیده با مذاکره در استقلال ماندنی خواهند شد، اما دغدغه بزرگ موضوع حفظ ستاره های استقلال است. بازیکنانی نظیر دیاباته، ارسلان مطهری، فرشید اسماعیلی، سیدحسین حسینی و میلیچ قراردادشان به اتمام رسیده و چنانچه باشگاه استقلال در جریان مذاکره با آن‌ها کمی تأخیر کند احتمال جدایی آن‌ها وجود دارد. با این وجود حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال، در پاسخ به پرسش خبرنگار ما در نشست هفتگی باشگاه در این رابطه گفت: مذاکرات به صورت محرمانه در حال انجام است و چنانچه سرمربی تیم فهرست بازیکنان دلخواه خود را به ما ارائه کنند، نام بازیکنان جدید هم به فهرست بازیکنان باشگاه اضافه خواهد شد و پورسه تمدید قرارداد انجام خواهد شد.

مأمور مخفی برای تمدیدها

هرچند حجت نظری به صورت مشخص از مذاکره و توافق با بازیکنی سخن نگفت اما گفته می شود مهدی عبدیان به عنوان نماینده هیئت مدیره در فرایند نقل و انتقالات با بازیکنانی که قراردادشان به اتمام رسیده در حال مذاکره است و با آن‌ها به توافق اولیه رسیده، اما هنوز توافق نهایی صورت نگرفته تا خبر امیدوارکننده ای برای هواداران باشگاه مخابره شود.

با این حال از گوشه و کنار خبر می‌رسد فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی با میلیچ و دیاباته نیز مذاکراتی را داشته و از آن‌ها قول گرفته که در استقلال ماندگار شوند، اما هنوز باشگاه و شخص مدیرعامل پیشنهاد رسمی تمدید قرارداد را پیش روی آن‌ها قرار نداده تا به این ترتیب چالش جدی و بزرگی برای مجموعه استقلال به وجود بیاید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.