Samsung Galaxy Tab S۷ Lite گواهینامه ۳C با شارژ ۴۴ وات را دریافت می‌کند.

 تبلت"Samsung Galaxy Tab S۷ Lite"با شارژر ۴۴ واتی عرضه می‌شود +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، سامسونگ با تبلت های سری Galaxy Tab خود بسیار مشهور است، این شرکت سال گذشته از دو تبلت های پرچمدار در قالب Galaxy Tab S۷ و  S۷ + رونمایی کرد. اکنون، شایعات حاکی از ورود یک Galaxy Tab S۷ Lite جدید است که گفته می شود Galaxy Tab S۷ + Lite نیز نامیده می‌شود. از آنجا که این دستگاه هنوز تأیید نشده است، بگذارید فقط آن را Galaxy Tab S۷ Lite بنامیم.

انتظار می رود دستگاه جدید در سه مدل متفاوت Wi-Fi (SM-T۷۳۰) ، مدل ۴G (SM-T۷۳۵) و ۵G (SM-T۷۳۶B / SM-T۷۳۶N) ارائه شود. مدل‌های Wi-Fi و LTE با دریافت گواهینامه‌های ۳C، پشتیبانی از شارژ ۴۴ وات را نیز نشان می‌دهد.

طبق گواهینامه ۳C، این تبلت با شارژر داخل جعبه ۴۴ وات عرضه نخواهد شد و ظاهراً سامسونگ در نسخه Lite خود چندان بخشنده نخواهد بود. اگر می خواهید حداکثر میزان قدرت شارژ را دریافت کنید، باید شارژر سازگار برای این تبلت را جداگانه خریداری کنید، این تبلت با آداپتور ۱۵ وات عرضه می شود، بنابراین مانند پرچمداران امروزی جعبه خالی هم نخواهید گرفت. در حال حاضر مشخص نیست که آیا مدل ۵G با این آداپتور ۱۵ وات نیز عرضه می شود یا با آداپتور سریعتر همراه خواهد بود.

ما حداقل به طور رسمی در مورد Galaxy Tab S۷ Lite اطلاعات زیادی نداریم، دو هفته پیش مجموعه‌ای از ارائه‌های لو رفته، این تبلت را با مشخصات و چاشنی نسل ۵G نشان داد، همچنین در پشت دستگاه با یک دوربین دوگانه رو به رو می شویم که این مورد برای تبلت‌ها که معمولاً دارای تک دوربین هستند، معمول نیست. ظاهراً سامسونگ می خواهد با Tab S۷ Lite امکانات و ویژگی‌های بیشتری را در اختیار کاربران تبلت‌های خود قرار دهد، البته دوربین ثانویه برای سنجش عمق وجود دارد.

در این رندرها همچنین یک دوربین سلفی در حاشیه سمت راست، یک درگاه USB-C در قسمت پایین دستگاه که با یک پنجره  بلندگو به یک دیگر پیوسته است. نسخه ۵G با پلتفرم GeekBench با پردازنده Qualcomm Snapdragon ۷۵۰G SoC ظاهر شده است، همچنین ۴ گیگابایت رم دارد و تصور می‌کنیم حداقل ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت.

طبق معمول، ما انتظار پشتیبانی کارت microSD و همچنین سایر گزینه های RAM / Storage را داریم، همچنین معتقدیم که نسخه ۵G در حد یک پرچمدار در این خانواده ارائه شود و به همین دلیل انتظار داریم تراشه‌های کم قدرت تری در نسخه های دیگر وجود داشته باشد و در این مدل شاهد امکانات سخت افزای قدرتمندی باشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.