نماینده سبزوار، خوشاب، جوین، جغتای، داورزن و ششتمد در مجلس یازدهم گفت: شرکت گاز خراسان رضوی در ماه های باقی مانده از فعالیت دولت فعلی در مساله گاز رسانی روستایی و خدمت به اقشار محروم توجه جدی داشته باشد.

 شرکت گاز توجه جدی به گاز رسانی روستایی و اقشار محروم داشته باشد/نقش گاز رسانی روستایی در کاهش مهاجرت و شاخص های توسعه

بهروز محبی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: چند روستای شهرستان ششتمد همچنان از نعمت گاز محروم هستند.

وی تصریح کرد: گاز رسانی به این  روستاها به دلیل مشکلاتی که برای پیمانکار ایجاد شده است با کندی پیش می رود که انتظار می رود مشکلات ایجاد شده هر چه سریعتر برطرف گردد تا مردم زحمتکش و محروم این روستاها طعم شیرین برخورداری از گاز را زودتر احساس نمایند.

نماینده سبزوار، خوشاب، جوین، جغتای، داورزن و ششتمد در مجلس یازدهم  ادامه داد: همچنین برخی روستاها در منطقه روداب نظیر تروند و کلاته میرعلی نیز متاسفانه طرح گازرسانی به آنها مورد بررسی قرار گرفته و مطالعات آن انجام شده است اما هنوز عملیات اجرایی گاز رسانی به آنها آغاز نشده است.

محبی افزود: در منطقه خوشاب نیز دو روستا عبدل آباد و حجت آباد به دلیل اینکه عنوان شده است هزینه گازرسانی به انها بسیار بالا می باشد در برنامه گاز رسانی استان گنجانده نشده است که جای تامل و بررسی دارد.

وی با بیان اینکه بالغ بر ۹۵درصد روستاهای سبزوار،خوشاب،  داورزن ، جغتای و جوین از نعمت گاز برخوردار هستند، افزود: گاز رسانی به روستاها یکی از مواردی است که نقش به سزایی در ماندگاری مردم در این مناطق، افزایش مهاجرت معکوس و رشد شاخص های توسعه روستایی دارد از این رو امیدواریم شرکت گاز خراسان رضوی همانند سال های گذشته که در زمینه گاز رسانی روستایی عملکرد خوبی داشته است  در ماه های باقی مانده از فعالیت دولت فعلی   در مساله گاز رسانی روستایی  و خدمت به اقشار محروم توجه جدی داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.