شرکت نوکیا بازار داده مبتنی بر بلاکچین خود را راه اندازی می‌کند.

نوکیا بازار داده مبتنی بر بلاکچین خود را اعلام کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، پلت فرم بلاکچین مجاز نوکیا امکان تبادل داده و کسب درآمد قابل اعتماد در میان مشتریان و شرکت کنندگان را فراهم می کند، این شرکت سازنده گوشی‌های هوشمند از راه اندازی نوکیا بازار داده - خدمات زیرساخت بازار داده مبتنی بر بلاکچین شرکت خبر داده است.

درآخرین انتشار این شرکت، نوکیا فاش کرد که سرویس جدید زنجیره بلوکی آن گزارش شده است که داده‌ها و تجزیه و تحلیل داده‌ها را در چارچوب یک زیرساخت امن و مجاز بلاکچین ارائه می‌دهد.

برخلاف زنجیره های عمومی عادی، بلاک چین نوکیا یک زنجیره خصوصی است و عملکرد و نگهداری این بلاکچین کاملاً با نوکیا انجام می شود. در یک بیانیه رسمی، نوکیا فاش کرد که سرویس جدید بلاکچین معاملات داده ها و توابع آنالیز را در چارچوب زیرساخت‍‌های ایمن، خصوصی و مجاز بلاکچین فراهم می کند.

این سرویس به شرکای خود از صنایع مختلف امکان همکاری از طریق زنجیره های خصوصی را می‌دهد. برای مقابله با سرعت فزاینده داده، از مکانیزم‌های هوش مصنوعی و اتوماسیون در زمان واقعی استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، دسترسی مطمئن و قابل اعتماد به داده‌ها برای تصمیم گیری موثر در کسب و کار را تضمین می کند.

در بخشی از بیانیه مطبوعاتی آمده است: "این بازار داده نوکیا طیف گسترده ای از موارد استفاده عمودی را از جمله شارژ وسایل نقلیه الکتریکی، درآمدزایی از داده‌های محیطی، اتوماسیون زنجیره تأمین و تعمیر و نگهداری پیشگیرانه که بخش‌های عمودی زیادی از جمله حمل و نقل، بنادر، انرژی، شهرهای هوشمند و مراقبت های بهداشتی شامل می شود. "

به عنوان بخشی از پتانسیل ادغام در بازار داده های بلاکچین، نوکیا همچنین اظهار داشت که این سرویس های جدید می توانند سایر ارائه دهندگان خدمات ارتباطی را قادر به توسعه شبکه های مشابه کنند. علاوه بر تبادل داده و کسب درآمد قابل اعتماد، گزارش شده است که نوکیا همچنین در حال بررسی استقرار بستر جدیدی برای پیشرفت در فنآوری مصنوعی و یادگیری ماشینی از طریق یک پروتکل یادگیری مشترک مبتنی بر بلاکچین است.

بلاکچین - عامل اصلی ارزهای رمزنگاری شده امسال

نوکیا آخرین شرکتی است که خدمات سازمانی مبتنی بر بلاکچین را آغاز کرده است زیرا این بخش بازار در سال 2020 رشد چشمگیری داشته است. همانطور که قبلا توسط Cointelegraph گزارش داده شده بود، از بلاکچین سازمانی به عنوان عامل اصلی پذیرش در سال 2021 نام برده می شود، ارزهای رمزپایه متمرکز بر شرکت مانند Stellar Lumen (XLM) ، XinFin Network's XDC و XRP اخیراً افزایش قیمت را تجربه کرده اند.

فردریش تراوگر، معاون خدمات Cloud نوکیا، گفت: «مشتریان ما برای تصمیم گیری موثر در تجارت به دسترسی مطمئن به داده ها نیاز دارند. با استفاده از بازار داده نوکیا، شرکت ها و CSP ها اکنون می‌توانند از بینش غنی‌تری بهره مند شوند. آنها همچنین از مدل‌های پیش بینی کننده آن برای هدایت روش‌های دیجیتالی و استفاده از جریان های جدید درآمد استفاده خواهند کرد. "

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.