رییس هیأت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستای شهرستان مشهد گفت: به استناد ماده ۵۱ قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور از ۱۷ تا ۳۱ اردیبهشت کار بررسی صلاحیت داوطلبان شورای روستایی انجام و نتیجه، اول خرداد به بخشداری مربوطه اعلام خواهد شد.

آغاز رسیدگی به صلاحیت کاندیداهای شوراهای روستایی شهرستان مشهد

به گزارش قدس آنلاین، علی بامشکی  اظهار کرد: رسیدگی به صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی روستایی شهرستان مشهد شامل بخش مرکزی، رضویه واحمد آباد در هیات نظارت بخش های مذکور آغاز شده است.

رییس هیأت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستای شهرستان مشهد عنوان کرد: به استناد ماده ۵۱ قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور از ۱۷  تا ۳۱ اردیبهشت کار بررسی صلاحیت داوطلبان انجام و نتیجه، اول خرداد به بخشداری مربوطه اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه تعداد کل ثبت‌نام‌کنندگان روستاهای شهرستان ۲ هزار و ۲۱۰ نفر بوده‌است، اعلام کرد: تعداد ثبت‌نام‌کنندگان در بخش مرکزی هزار و ۴۴۵ نفر، در بخش رضویه  ۴۵۸ نفر و در بخش احمدآباد ۳۰۷ نفر است.

بامشکی اضافه کرد: انصرافی‌ها در این مدت سه نفر، رد صلاحیت‌شدگان در هیات اجرایی بخش‌ها ۱۹۸ نفر و تاییدشدگان در هیات اجرایی بخش‌ها ۲ هزار ۱۰ نفر هستند.

رییس هیأت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستای شهرستان مشهد تشریح کرد: افراد رد صلاحیت شده در هیات اجرایی و نظارت به موجب تبصره یک ماده ۵۳ قانون انتخابات پس از اعلام نتایج از سوی بخشداری‌های مربوطه، چهار روز فرصت دارند اعتراض خود را به هیات نظارت شهرستان مستقر در فرمانداری مشهد تسلیم کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه با توجه به شرایطکروناتحویل اعتراض به هیات نظارت بخش نیز بلامانع است، خاطرنشان کرد: در شهرستان مشهد ۲۶۰ روستای با شورای اسلامی ۳ نفره و۴۹ روستای با شورای ۵ نفره  فعالیت دارند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.