یکی از سؤالات کلیدی در برهه کنونی درباره موضوع تیم ملی فوتبال چرایی مطرح شدن نام برانکو ایوانکوویچ به عنوان جایگزین دراگان اسکوچیچ بود، در حالی که پیش از این شهاب عزیزی خادم به صراحت عنوان کرد به هیچ عنوان تغییری در کادر فنی تیم ملی رخ نخواهد داد اما هفته گذشته یک رسانه ورزشی با جزئیات کامل پرده از مذاکره مسئولان عالی رتبه فدراسیون فوتبال با برانکو برداشت.

جنگ دلال‌ها برای نیمکت تیم ملی

طبیعی بود مسئولان فدراسیون نسبت به انتشار این خبر واکنش تندی نشان دهند اما انگار پشت پرده اتفاقاتی در حال رخ دادن است که نشان می‌دهد ماجرای پیشنهاد مربیگری تیم ملی به برانکو زیاد هم غیر واقعی نیست.

شنیده‌ها حکایت از این دارد یکی از مسئولان فدراسیون هفته گذشته در محفلی از ماجرای حضور احتمالی برانکو پس از بازی‌های مرحله گروهی خبر می‌دهد اما از تمام اعضای این جلسه قول می‌گیرد که این موضوع کاملاً محرمانه باقی بماند، تا حاشیه‌ای بابت این قضیه رخ ندهد اما یکی از شرکت کنندگان از این جمع برخلاف قول و قرار قبلی رفتار می‌کند و همه اطلاعات موجود در آن جلسه را خط به خط در اختیار رسانه ها قرار می‌دهد.

اعضای فدراسیون که گمان نمی‌برند این ماجرا در این برهه لو برود، برای جلوگیری از نارضایتی اسکوچیچ موضوع را بلافاصله تکذیب می‌کنند اما گاف سایت فدراسیون فوتبال و پیج اینستاگرامی آن‌ها سبب شد فعالان فضای مجازی بار دیگر سیاست‌های رسانه‌ای عزیزی خادم را هدف انتقادات تند و تیز خود قرار دهند.

اما گاف فدراسیون چه بود؟ آن‌ها در تکذیب خبر مذاکره با برانکو و حمایت از اسکوچیچ در اقدامی بحث برانگیز عکسی تمام قد از برانکو را برای خبر مذکور انتخاب کردند تا دراگان اسکوچیچ به شدت از این موضوع عصبانی شود و جنجال در این رابطه به اوج برسد! اما ماجرا زمانی جالب شد که برانکو هم وارد بازی شد و در مصاحبه با یکی از رسانه‌های داخلی اعلام کرد تا پایان ۲۰۲۲ با فدراسیون فوتبال عمان قرارداد دارد و قرار نیست به تهران برگردد، اما در این بین رسانه‌های عمانی که به شدت با برانکو زاویه پیدا کردند، پیش‌بینی کردند برانکو با نشانه‌های موجود و اختلاف جدی با کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال عمان بعید نیست از عمان جدا شود، حالا با این شرایط باید دید در هفته‌های پیش رو اتفاقات به چه ترتیبی رقم خواهد خورد و البته جدال دلال‌های داخلی به چه ترتیبی پیش خواهد رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.