رئیس اداره راه و شهرسازی تایباد از خلع ید و رفع تصرف ۱۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی این شهرستان به ارزش ۱۵۵ میلیارد ریال خبر داد.

۱۵۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی در تایباد رفع تصرف شد

به گزارش قدس آنلاین، حامد ساجدی‌راد بابیان اینکه این میزان رفع تصرف طی یک عملیات رفع تصرف فوری انجام شد، اظهار کرد : متصرف اقدام به ایجاد خاک‌ریز در این اراضی واقع در پلاک ۲۱ فرعی از ۲۴۳-۲۴۱ اصلی نموده بود که سریعاً نسبت به رفع تصرف از اراضی دولتی اقدام شد .

رئیس اداره راه و شهرسازی تایبادافزود: تمامی اقدامات با پیگیری مستمر این اداره و هدایت معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی و فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی و نیز دادستانی شهرستان صورت می‌گیرد.

وی به نقش مهم گزارش‌های مردمی در جلوگیری از تصرفات اراضی دولتی اشاره کرد و یادآور شد : گشت حفاظت اراضی این اداره به‌صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به‌شدت برخورد می‌کند .

ساجدی‌راد تأکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین‌خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کنند .

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.