نماینده رشت در مجلس، فایل صوتی وزیر امور خارجه را ضدامنیتی، ضد ارزش های نظام و ضد مردمی خواند و خواستار ورود قوه قضاییه به عنوان مدعی العموم به این موضوع شد.

قوه قضائیه به عنوان مدعی العموم به قضیه فایل صوتی "ظریف" ورود کند

قدس آنلاین: جبار کوچکی نژاد نماینده رشت در مجلس در نشست علنی امروز مجلس طی تذکری شفاهی، با اشاره به انتشار فایل صوتی وزیر امور خارجه، گفت: این مسئله یک اقدام ضدامنیتی، ضد ارزش های نظام و ضد مردمی بود.

وی با بیان اینکه قوه قضائیه باید به عنوان مدعی العموم به این موضوع ورود کند، ادامه داد: حتی در زمان حیات سردار دلها، اتهاماتی به او می بستند، همین جماعت پس از شهادت ایشان نیز این رفتار را ادامه می دهند. چرا آقای ظریف اینقدر نسبت به سردار دلها کینه دارد؟

نماینده رشت در مجلس تصریح کرد: اگر امروز محبوبیت سردار سلیمانی بیش از ۹۰ درصد بوده، به این دلیل است که ایشان زندگی خود را در جبهه و سنگرها و بیابان ها سپری کرده، ولی اگر محبوبیت شما پایین آمده به این دلیل است که خلاف ارزش ها و منویات مقام معظم رهبری حرکت کردید.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: این رفتار جای تعجب نداشت ولی حداقل در حوزه دیپلماسی و سیاسی اصلاح رفتار داشته باشید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.